Gå til innhold

Er dette mange sanger?

Fremhevede innlegg

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg har kommet frem til at vi beholder alle sangene. De er jo personlige, siden jeg dikter 5 av dem selv. :) Og de er underholdende. Så da blir det nok ikke "å nei, enda en sang" :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Hadde dere fått "noia" om dere måtte bli med å synge så mange sanger?

Kanskje. Ihvertfall om det er taler i tillegg. Sambo hadde tilta fullstendig! Vi skal ha 0 sanger. :sjarmor:

Gjest Tabby
Skrevet
Vi har mer eller mindre sangforbud i vårt bryllup også... Men det kommer jo helt an på familien og vennegjengen ja... Og hvor stor middag man skal ha? Med 20 gjester til middagen kan det bli litt spinkelt' date=' selvom min lillebror er tidligere Sølvgutt...[/quote']

Svigermor ymtet frempå her for en stund siden at de burde vel helst sette seg ned og begynne på vår sang, men jeg sa i fra at vi ikke vil ha sanger vi da. For det første er jeg ikke glad i allsang slik, ikke sambo heller. For det andre blir vi ikke mer enn 15-16 voksne og nesten ingen i min familie synger i hvert fall ikke høyt med masse folk rundt seg... :ler: Har vært i flere bryllup med sanger, men jeg sitter bare og leser sangen for meg selv mens andre synger jeg.

Diktet forresten sang for sambo da han var forlover i fjor sommer, fikk masse skryt for den, men heller ikke den sang jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...