Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vert sammen i over 2år, 2 fantastiske år. Vi har de kjempe fint sammen og har begynt å planlegge fremtiden vår sammen, men han klarer ikke å si at han elsker meg... jeg har sagt de til han et par ganger å da får jeg som svar enten et kyss eller gla i deg, og dette stikker i hjerte, så derfor har jeg ikke sagt de til han på en stund nå, bare holdt meg til gla i deg for at de ikke skal gjøre så vondt når jeg ikke får høre det jeg vil høre tilbake...Dette får meg også til å tvile på om han faktisk vil ha en fremtid med meg, om han føler de samme for meg som jeg gjør for han. For han vet jo at jeg elsker han. men hvorfor er de så vanskelig for han å si de?? han ser jo at jeg får vondt når han ikke sier de tilbake.

Noen som har opplevd de samme? eller hvordan skal jeg gå frem for å høre med han hvorfor han ikke kan si elsker deg....?

Anonymous poster hash: 7c4db...715

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi han tid...

Anonymous poster hash: e1973...b4a
  • Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vert sammen i over 2år, 2 fantastiske år. Vi har de kjempe fint sammen og har begynt å planlegge fremtiden vår sammen, men han klarer ikke å si at han elsker meg... jeg har sagt de til han et par ganger å da får jeg som svar enten et kyss eller gla i deg, og dette stikker i hjerte, så derfor har jeg ikke sagt de til han på en stund nå, bare holdt meg til gla i deg for at de ikke skal gjøre så vondt når jeg ikke får høre det jeg vil høre tilbake...Dette får meg også til å tvile på om han faktisk vil ha en fremtid med meg, om han føler de samme for meg som jeg gjør for han. For han vet jo at jeg elsker han. men hvorfor er de så vanskelig for han å si de?? han ser jo at jeg får vondt når han ikke sier de tilbake.

Noen som har opplevd de samme? eller hvordan skal jeg gå frem for å høre med han hvorfor han ikke kan si elsker deg....?

Vet du? At ord er bare l i t t av kommunikasjon.

Vet du gjennom handlinger at han elsker deg,så er det like viktig som ord :-)

Om ikke mye enda mer!

Ellers så..ja. han er "bare"glad i deg.

Hvordan kan vi vite?

Du skriver ingenting om hvordan Han er.

Skrevet

For noen tar det lang tid før de elsker noen. Å si det bare for å gjøre deg glad blir jo feil det også.

Han planlegger jo en fremtid med deg, så da er han jo veldig glad i deg, ikke "bare" glad i deg.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med mannen min over 25 år, men klarer ikke å si til ham at jeg eksker han. Har kansje klart det et par ganger i løpet av de årene.Er ikke vokst opp med å sislike ting og det er ikke naturlig for meg. Jeg viser det heller med kroppsspråk.

Anonymous poster hash: efba8...b96

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min måtte si det er par ganger til meg før jeg klarte å si det tilbake. Jeg følte jeg elsket han, men hadde aldri brukt de ordnede før, og det er ikke en frase jeg har hørt mine foreldre si til hverandre heller. Det var helt fullstendig unaturlig for meg å si de ordene, selv om jeg virkelig følte det. Men til slutt så klarte jeg ikke å la være å si det, siden kjæresten min ble jo trist når jeg bare kysset han som svar. Så jeg tvang nesten meg selv til å si ordene. Nå har det blitt mer naturlig for meg, men fremdeles litt rart, men nå hender det at jeg sier det til han først til og med også :)

Poenget var at han trenger kanskje litt tid selv, for å venne seg til ordene. Eller så kan du selvsagt ta det opp med han, og spørre om han elsker deg

Anonymous poster hash: 5eb24...2b5

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min sier heller ikke det, etter to år sammen. Jeg tok det opp engang, og for han var det ord som visstnok ikke var naturlig å bruke?! Det sårer meg litt, ettersom jeg faktisk elsker han.. Men jeg har bare slutta å si det, ettersom jeg aldri får noe annet enn "glad i deg og" tilbake...

Anonymous poster hash: b79a7...8cf

Skrevet

Er faktisk ikke alle dialekter som bruker ordet 'elske' om personer, bare så det er sagt. Så kommer familieforskjeller, tillærte tankeganger osv.

AnonymBruker
Skrevet

Han skal vel ikke trenge å gi deg bekreftelse på din femininitet og at han liker deg hele tiden? Gir du han tilbakemeldinger på at du liker han og lar han gjøre som han selv vil i samlivsspørsmål uten å overkjøre hans meninger? Har dere noen problemer mellom dere?

Anonymous poster hash: 595e0...7b1
AnonymBruker
Skrevet

Noen av oss har bare et anstrengt forhold til det ordet. Selv bruker jeg ikke ordet til mine barn engang, langt mindre til kjærester osv.

Ikke ta det så tungt. Ord er ord, men handlinger er det viktigste.

Anonymous poster hash: a0b52...3b7

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemeldingene :)

Vet han er VELDIG gla i meg, de viser han og. han vil jo være me meg i helgen selv om jeg må lese til eksamen hele helgen bare for å kunne sove ved min side:)

Og jeg vil jo ikke at han skal si de før han virkelig mener de. Så jeg får nok bare gi han tid så kommer de vel et uventet øyeblikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...