Gå til innhold

Feiende flott lege.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Min gamle hyggelige lege er gått av med pensjon, og møtte den nye i dag, da min sønn er litt syk. kom inn døra, og der satt noe av det flotteste mannfolket jeg har sett, min nye lege, på 28 år.(Og så utrolig hyggelig)

Om 2 uker er min 6 ukers kontroll, og jeg vurderer rett og slett å bytte lege, blir flau ved tanken på å sitt i stolen til kjekkasen;)

Er jeg syk i hodet, som tenker slik??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope...

Man blir ofte mer selvbevisst når man møter sånne "supermennesker", enten det gjelder gynekolog timer eller andre... Jeg var hos en lege og skulle sjekke blodtrykket, og på dette nye legesenteret var det masse unge fremadstormende kjekkaser av noen leger... Hadde konstant for høyt blodtrykk ift det reelle... Det er jo vanlig å ha "legetrykk", men det får jo være grenser, he-he... Og jeg er vanligvis veldig rolig og lar meg ikke vippe av pinnen av noen ting...

Tror det er helt normalt!

Skrevet

Nei..Absolutt ikke. Jeg gjorde eksakt det samme da jeg fikk ny fastlege....Han var bare en drøm av et mannebein :ler:

Går ikke til et slikt manneeksempel med skavankene min..hihi..

Gjest ragnhils ikke innlogget
Skrevet

Et eksemplar av "arten" målte min hvilepuls til 100.. Han kunne ikke skjønne hva som forårsaket det, og tok en haug med blodprøver.. (og jeg fikk meg ikke til å si at "det er din feil at pulsen er så høy...") Heldigvis er han ikke fastlegen min!!

Skrevet
Et eksemplar av "arten" målte min hvilepuls til 100.. Han kunne ikke skjønne hva som forårsaket det' date=' og tok en haug med blodprøver.. (og jeg fikk meg ikke til å si at "det er din feil at pulsen er så høy...") Heldigvis er han ikke fastlegen min!![/quote']

:hoho:

Så bra....hehe

Gjest Anonymous
Skrevet

haha, jeg sitter her å holder på å le meg i hjel, og tenker på min egen fødsel. Hadde selv med en nydelig student, og brukte hele fødselen på å tenke på mitt ansiktsuttrykk og liknende. min kjære som var sjalu o.l :hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Mitt møte med en av denne arten var da jeg skulle operere menisken og den unge kjekke legen skulle gi meg lokalbedøvelse. Sikkert turnuslege. Der lå jeg i mitt lite flatterende undertøy.

Problemet var at jeg et par dager senere traff han igjen hos en venninne på fest. Det var rimelig flaut. Han husket meg igjen og spurte hvordan det gikk med kneet mitt, jeg rødmet mer en jeg har noen gang før.

Kjæresten min på den tiden syntes bare dette var uhyre morsomt! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Så heldige dere er da. Selv er jeg på utkikk etter en kjekk lege, haha, men ender opp hos disse søte "bestefedrene". Må vel bare lete videre jeg da :):ler:

Gjest Étoile
Skrevet

Vet så alt for godt hva du mener! :ler:

Sist jeg var hos legen (m/oppkast og diaré :roll:) var DEN hotte unge mannlige legen vikar for min faste kvinnelige lege. Synes det var helt forferdelig der jeg satt, pjuskete og fæl med spy-ånde... *grøss*

Gjest Madam Felle
Skrevet
Et eksemplar av "arten" målte min hvilepuls til 100.. Han kunne ikke skjønne hva som forårsaket det' date=' og tok en haug med blodprøver.. (og jeg fikk meg ikke til å si at "det er din feil at pulsen er så høy...") Heldigvis er han ikke fastlegen min!![/quote']

Skrevet

Det er et kjent fenomen, faktisk, dette at man har lett for å falle for legen sin! Har lest om det en eller annen plass. Det er noe med den rollen de har overfor oss som pasienter.

Selv har jeg en fastlege som er noen år eldre enn meg, og som ikke er direkte billedskjønn, men som har en utrolig utstråling. Vi er tre kolleger som har ham til lege, og alle er enige! :ler:

Helt seriøst; jeg har vurdert å bytte til en kvinnelig lege, men tror jeg holder fast på ham, selv om jeg føler meg som en usikker fjortis når jeg sitter på kontoret hans... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

så fint at noen tar opp dette da. Jeg er rett og slett forelska i legen min jeg, drømmer om han i dager etter hvert besøk. spesiellt fin? nei, egentlig ikke, men så snill og søt. :oops:

Skrevet

Min forrige tannlege var en drøm av en mann. Alltid brun og med knall grønne øyne og helt svarte tette øyevipper. Resten av han var også 10+++.

Selv i den idiotiske drakta si så han bra ut.

Jeg har byttet til en annen tannlege, en ung dame som er veldig god. Jeg syns det var ubehagelig å ha dette lekre mannfolket borrende i tennene mine. Eller, han borret aldri, men pirket og herjet. :oops:

Skrevet

*glad jeg har damefastlege på rundt førti, som har en grusomt stygg vikar på to meter og elleve kilo*

Skrevet
*glad jeg har damefastlege på rundt førti' date=' som har en grusomt stygg vikar på to meter og elleve kilo*[/quote']

Skrevet

Har kvinnelig fastlege jeg også, så slipper jeg både høy puls og andre ubehagelige situasjoner.

Jennifer

Gjest Anonymous
Skrevet

Hadde en lignende opplevelse hos en frisør en gang.

Han var bare så pen,kjekk,deilig og stemmen hans var til å dåne av.

Jeg bestemte meg etterhvert som jeg satt i frisørstolen hva som skulle gjøres.

Det ble lang tid i stolen, svindyrt,jeg så ikke ut på hue og jeg så han aldri igjen.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

etter en kikkehullsoperasjon i kneet mitt gikk jeg til fysio. og om han var snæksy? naturlig gyldenbrun med mørkemørkebrunt hår, dødspen (selv med briller), hyggelig og morsom. ikke minst var han omtenksom - han hadde kone og barn, og hvis de parkerte utenfor kontorbygningen sprang han til vinduet og vinket og smilte. smeltet jeg? neiiiida... :ler:

Gjest Gjest 7
Skrevet

Jeg fikk ny lege i forbindelse med fastlegeordningen og hadde kun snakket med ham på telefon. Når jeg så oppdaget at vi ventet barn bestillte jeg time. Lite ante jeg om at man tar GU på første svangerskapskontroll (noe jeg bruker flere dager på å psyke meg opp til)

KOm på legekontoret og holdt på å dåne bokstavelig talt (har besvimt på date en gang) Fy flate han var lekker!!!!

Så sier han plutselig at vi skal ta GU. :o

Jeg har tidligere skiftet lege to ganger fordi jeg ikke var fornøyd og dette mannebeinet er i tillegg en suveren lege.

Så jeg vil liksom ikke skifte heller, men han er så pen at det er litt problematisk.

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler::hoho::hoho:

Jeg sitter her å leser dette, og ler meg skakk;) Virker som om dette er noe mange har vært borti. Selv har jeg faktisk aldri hørt om fenomenet, og er usikker på om jeg vil, høres litt ut som en skrekkblandet fryd :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...