Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er penest? Jeg er penere i ansiktet når jeg har det pent satt opp i en bolle eller hestehale, men får mer oppmerksomhet når jeg har det ned alikevel. Kan man lure menn til å tro at man er penere enn det man egentlig er med langt hår?

Anonymous poster hash: 2b11e...d80

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror gutter synes langt og sunt hår er veldig tiltrekkende og derfor gjerne vil se det utslått, men tror ikke nødvendigvis det lurer dem til å tro du er penere

Anonymous poster hash: e319b...b49

AnonymBruker
Skrevet

Utslått ja, ikke nedslått :laugh:

Anonymous poster hash: 2b11e...d80

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utslått er nok det peneste ifølge menn

Anonymous poster hash: 93bf4...fe3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med utslått, men med en strikk i det eller spenner som holder noe av håret borte fra ansiktet?

Anonymous poster hash: da5bf...ef6
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min liker meg best med oppsatt hår, og det gjør forsåvidt jeg også :P

Anonymous poster hash: b4489...e48
Skrevet

Jeg syntes utslått er mye penere på meg selv, men da jeg har ganske langt hår er det utrolig irriterende å ha de utslått.. ender som regel med hestehale etter en stund på dansegulvet eller skolepulten :fnise:

Skrevet

Alle menn sier til meg at de liker meg best med utslått hår fremfor oppsatt. :)

Skrevet

syns det kommer helt ann på personen.. Jeg personlig kler myeee bedre utslått hår

• Liker 1
Skrevet

Jeg har inntrykk av at de fleste synes at utslått hår er finest. Men da må det være sunt og velstelt! :)

Gjest Hyssingen
Skrevet

Kler utslått bedre, men får helt angst av det. Må ha det opp og vekk.

Fikk det påpekt av en venninne for ikke så lenge siden at på de fire årene vi har vært venner så har hun aldri sett håret mitt utslått... og det har vel egentlig ikke jeg heller siden jeg ikke bruker speil når jeg børster og setter det opp :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Å herregud...

Anonymous poster hash: 15248...5c1

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Utslått all the way. Oppsatt hår er sånn jenter synes er fint på andre jenter, på samme måte som kort hår.

"åh så tøff/stilig/chic du var med oppsatt hår Marianne, det bør du fortsette med! (så ser du ikke så pen ut)"

• Liker 5
Skrevet

Har det som regel utslått, men har ofte fått høre jeg kler oppsatt (vekk fra trynet) bedre

Skrevet

Spørs vel på annsiktsformen, hva man kler best

Gjest Lincoln
Skrevet

Har det som regel utslått, men har ofte fått høre jeg kler oppsatt (vekk fra trynet) bedre

Fra andre jenter.

Gjest heihade
Skrevet

Jeg hører stadig vekk at jeg burde ha det utslått, men nå er det viktigere for meg å ikke irritere meg over håret enn å se fin ut, så da ender det med at jeg har det oppsatt 99% av tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...