Gjest baby-E Skrevet 15. juni 2004 #1 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg har et sort glassbord, som blir utrolig sjollete når jeg vasker det....Noen som har et bar knep eller? Har prøvd alt!(tror jeg...) Fint om noen hadde noen tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 15. juni 2004 #2 Del Skrevet 15. juni 2004 Det jeg gjør med mitt glassbord er å gå over med tørt håndkle med en gang jeg har vasket. Altså, jeg vasker en liten del, og tørker. Så vasker jeg en del til, og tørker.. Sånn at man får tørket med håndkleet før det tørker av seg selv. Bordet her blir fint i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 15. juni 2004 #3 Del Skrevet 15. juni 2004 Bruker sånne engangsvaskekluter fra Ajax. Ingen skjolder her hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 15. juni 2004 #4 Del Skrevet 15. juni 2004 Har glassbord og bruker ajax vindusvask og linhåndkle. Lin loer ikke, og vindusvasken gjør glasset blankt uten skjolder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. juni 2004 #5 Del Skrevet 16. juni 2004 Jordan microfiberklut for glass!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 16. juni 2004 #6 Del Skrevet 16. juni 2004 Bruker zalo jeg - og tørker etter vasking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. juni 2004 #7 Del Skrevet 16. juni 2004 Jordan microfiberklut for glass!!!!! Jepp, den bruker jeg også, veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå