Gå til innhold

Han tar så mye initiativ at jeg mister interessen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater(har gjort det i et par måneder) tar aaalt for mye initiativ. Han vil helst snakke dagen lang, og går aldri mer enn to timer mellom hver melding/snap jeg får, og da har han som regel vært veldig opptatt de to timene. Når vi møtes føler jeg at han er en helt annen, og da har jeg det bare fint sammen med han. Liker han kjempegodt og kjenner jeg blir nervøs av å være med han og blir lei meg når han må dra. Men føler han dreper alt av spenning ved å aldri gi meg tid til å savne han.. Vet det er et luksusproblem, men jeg trenger å finne ut hva jeg virkelig føler for han).

Hva kan jeg gjøre? Beste er kanskje å si det som det er, men hvordan gjør man det på en varsom måte? Vil jo ikke at han skal bli redd for å ta initiativ heller..

Anonymous poster hash: 24256...b8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det som deg!

Han er så søt, kjekk og fin når jeg møter han, men med en gang vi ikke er sammen så er han som en helt annen. Maser osv.

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.

Anonymous poster hash: 7a842...f87
Skrevet

Du må nok hinte til han at det blir for mye...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller ha en helg med "ødelagt mobil" som du ikke får fiksa før mandag. Da kan du ignorere meldinger som kommer inn med god samvittighet, evt slå av telefonen nå og da, og om du får gitt ham beskjed om denne telefonen som ikke funker optimalt, så roer han kanskje ned også. Så får du puste noen dager.

Anonymous poster hash: 7afad...895
AnonymBruker
Skrevet

Eller ha en helg med "ødelagt mobil" som du ikke får fiksa før mandag. Da kan du ignorere meldinger som kommer inn med god samvittighet, evt slå av telefonen nå og da, og om du får gitt ham beskjed om denne telefonen som ikke funker optimalt, så roer han kanskje ned også. Så får du puste noen dager.

Anonymous poster hash: 7afad...895

Og ødelagt PC? Regner med at de er venner på Facebook og at han tenker at han kan sende meldinger der også.

Anonymous poster hash: 0b580...c36

AnonymBruker
Skrevet

sånn var det med min forrige flamme. jeg gidder ikke sånn gnaging...

Anonymous poster hash: e7a2f...77e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hårfin balanse det der, for mye eller for lite initiativ...

Anonymous poster hash: 7f374...75c

Skrevet

Si det du skriver i hovedinnlegget, TS :) Ikke kom med løgn om at pc eller mobil ikke funker.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Interessant. Og en viktig påminnelse til oss andre som leser.

Notat til seg selv: "Gi henne tid til å savne deg!"

Ettersom du tydeligvis ønsker å gjøre noe med dette hadde jeg kanskje vurdert å bare si det direkte, men da selvsagt på en positiv måte slik at han ikke blir usikker og føler seg avvist. For eksempel:

"Jeg liker deg utrolig godt og savner deg når du drar, men jeg trenger litt mer tid og ro når vi er fra hverandre for å kjenne på at jeg savner deg."

Noe sånt. Hinting har jeg lite tro på. Det er kvinnens språk og et mannen ikke alltid skjønner.

:)

• Liker 1
Skrevet

Samme problem her. Superflott og kjekk fyr - og trives kjempegodt i hans selskap. Liksom drømmemannen på papiret, men han har kvelt interessen min gjennom "oppvartingen" sin. Det må liksom ikke bli for lett å få noen heller. Det lyser av desperasjon, selv om det i utgangspunktet skyldes at han er forelsket.

Synd når det blir sånn, men jeg orker det bare ikke.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Du må nok hinte til han at det blir for mye...

Føler dere at det fungerer ovenfor menn?

For jeg er slik at jeg ikke gidder å bry meg med mindre jeg faktisk har noe konstruktivt å gå etter :-P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...