Gå til innhold

Hvor mye fikk du og kjæresten/samboen tilsammen i feriepenge

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det vanlig med 10,2 eller 12% ?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Det spørs om du er organisert eller ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

De som har 4 uker ferie får 10,2%, de som har avtale om 5 uker ferie får 12%.

Skrevet
Det spørs om du er organisert eller ikke.

Det tror jeg ikke stemmer helt - jeg er ikke organisert, men har alikevel 5 uker ferie (er omfattet av tariffavtale...på godt og vondt for tiden!) og får 12%....

Skrevet

Er ikke organisert jeg heller,men har 5 ukersferie og 12%

Gjest Fighter
Skrevet

Vi får 0, jeg er under attføring og han har vært sykemeldt i snart et år. Blir ikke så mye ferie på oss at det er noe å skryte av.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg er offentlig ansatt (universitet) og her får vi en bruttolønn pluss et lite tillegg på noen få tusenlapper. I tillegg tror jeg at vi kan ta ut en femte ferieuke i løpet av året uten tap av lønn.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi får tilsammen en stor feit sjekk på kr 0

Begge er under omskolering pga yrkesskader (ja vi har vært uheldig begge to! :(), og de pengene (som man ikke akkurat blir feit av) får vi ikke feriepenger av..... De sier så fint at man får jo penger hele året når man er under omskolering, men om man velger å ta ferie - da får man ingen penger under ferien.

Gjest Esther
Skrevet

Jeg får 10,2 % ... fikk utbetalt 34.900,- idag :-)

Kjæresten min får sine neste måned - nesten 50.000,- - gjett om jeg gleder meg til ferien :sjarmor:

Skrevet

Jeg får vel ca. 32000,- og min mann det samme! Men nesten alle feriepengene går bort til å betale bryllupet med...Sukk...

Men verdt det..absolutt ;-)

Skrevet

Jeg 12%, min mann får 10,2%.

Skrevet

Jeg får 10,2% .. og i og med at det ikke trekkes skatt.. blir det hvertfall litt mer enn en vanlig måned... :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Samboern min får ikke feriepenger han, siden han er selvstendig næringsdrivende. Jeg får heller ikke utbetalt feriepenger nå, siden jeg fikk mine i fjor høst...

7000,- fikk jeg da...

K

Skrevet

Han fikk 30000.- og jeg får 9900.-

blir bedre til neste år nå som jeg har full jobb! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...