Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har kjæresten sluttet å sende meg tilfeldige meldinger gjennom dagen om at han savner og elsker meg. Han har også sluttet å sende natta meldinger og god morgen meldinger. Jeg føler ikke at han verdsetter meg like mye som før lengre, og at jeg har sluttet å være i tankene hans. Men når jeg spør så sier han at han fortsatt elsker og savner meg, han sa han skulle skjerpe seg men det har altså ikke skjedd... hva skal jeg gjøre? :-(

Anonymous poster hash: 65551...f95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det vel alltid når ting får roet og stabilisert seg etter den første stormende forelskelsen :) Da er man istedet trygge på at den andre er der, og man blir kanskje dårligere på å gi hverandre bekreftelse slik man gjorde tidligere. Ville ha snakket med han igjen, og dersom han sier at han fortsatt elsker deg ville jeg ha stolt på det! :) Min er også slik, og jeg brukte lang tid før jeg fallt til ro med at han ikke gav meg bekreftelse/sendte meldinger like mye som før. Etterhvert lærte jeg at det er sånn han er, og er fullstendig trygg på at følelsene hans ikke har endret seg selv om han ikke gir like mye uttrykk for dem som han gjorde før :)

Anonymous poster hash: 6204e...728
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Trenger jo ikke bety alverden egentlig. Hvor lenge har dere vært sammen da?

Når din samboer aldrig mer rører ved deg eller tar initiativ til sex kan du begynne å bekymre deg, kanskje. Selv det betyr ikke at han ikke vil være sammen med deg, vet ikke om du skjønner dette men sånn er det noen ganger.

Jeg har mistet håpet men ønsker å se samboeren hver dag likevel.

Endret av Cascade
Skrevet

Jeg tror det er vanlig at slikt dabber av etter hvert. Men du kan "lære han opp" til å fortsette. Fortell han hvor mye du setter pris på det og fortsett å sende slike meldinger selv. Jeg tror det er nyttig krydder i forholdet selv om det gjøres bevisst.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...