Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På din mobil?

Anonymous poster hash: 21da5...d3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ruter

Spotify

9gag

Skrevet

instagram, facebook, twitter, snapchat, whatsapp, dnb, ruter

Gjest Peanut
Skrevet

Camera360, Mercury, Dolphin, App in the Air, AirPort, Universal Dr, Nearby, Glympse, Google Earth, Wikipanion, Wikiweb, 11c SciCalc, Formler, VLC, Dropbox, Facebook, Twitter, LinkedIn, Skype, State, VirusBarrier, 360 Security, LINE Tools, PDF Reader, Scanner Mini, MPMe, openRadio, Shazam, SoundCloud, Osloby, YoWindow...

Gjest mann20mb
Skrevet

nsb,ruter,snapchat,messenger,facebook,instagram,youtube,skype,chrome Thats it for me !

AnonymBruker
Skrevet

Hva er ruter?

Anonymous poster hash: 0c622...03a
Skrevet

Line, Currency Exchange, JED (Japansk ordbok), Tumblr, Japan Trains og Kindle.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Ingen apper er must have

Gjest Hyssingen
Skrevet

instagram, candy crush, tv guide, pinterest og goodreads

Skrevet

Spotify, viber, snapchat og Slutta. Har foressten også Facebook.

Skrevet

Ingen apper er must have

Enig. Egentlig bare noe vi tror vi trenger. Instagram, snapchat, ruter!, facebook...herregud. Må vi ha med oss verden uansett hvor vi går? Må vi dokumentere ALT vi gjør? Er så lei denne tiden vi lever i.

Skrevet

Jo, ruter og nsb er ting jeg må ha på mobilen, ellers har jeg f.eks. ikke billett eller mulighet til å sjekke hvordan jeg kommer meg til ulike steder ;) Utover de to er det ingenting jeg ikke klarer meg uten, men jeg er også veldig glad i kart-appen, audible og kalenderappen min.

• Liker 1
Skrevet

Skyss reise og skyss billett, nsb, pinterest, tumblr, cracked, buzzfeed, instagram, facebook, snapchat, rundouble, player fm, quizbattle, wordfeud, outlook, mattilbud, pollenvarsel ooog unified remote. Tror det er det viktigste :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Battle camp. Bruker ikke så mange sosiale apper, foretrekker spill.

Anonymous poster hash: 82d02...321
Skrevet

Gmail, kalenderappen til google og Outofmilk (handleliste-app) er vel de jeg har mest nytte av.

Skrevet

Must have: Spotify, RuterReise, Cisco AnyConnect

Nice to have: Yr.no, NSB, RuterBillett, Google Maps, Dropbox, Facebook, RunKeeper, Untappd, Twitter, Shazam, SAS, Norwegian, Waze

Gjest crazycatlady
Skrevet

Snapchat, NSB, ruter, chrome, YouTube, alarmclock, yr, endomondo, find my iPhone, posten sporing, banken, tapatalk, Google, dyretestet (forteller hvilke merker som er dyretestet og ikke), qr-reader, shazam, smart coin (valutakalkulator) og solitaire

Skrevet

Spider Solitaire, dropbox og flow free. Jeg trenger ikke mer.

Skrevet

TuneIn Radio. Utenom e-post og nettleser, er dette den viktigste appen for meg. Jeg bruker den både til norske og utenlandske radiostasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...