Chevelle Skrevet 21. mai 2014 #121 Del Skrevet 21. mai 2014 Ja, fordi jeg ville få frem et poeng. Og det fikk jeg også strålende frem, hvis du leser Druids svar så ser du det. Anonymous poster hash: f8946...481 Kanskje du burde gi en ATT: Druid da, slik at andre som leser ikke ser på det som trolling av tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #122 Del Skrevet 21. mai 2014 Kanskje du burde gi en ATT: Druid da, slik at andre som leser ikke ser på det som trolling av tema. Jeg siterte jo han når jeg skrev det jeg skrev? Hva mener du? Anonymous poster hash: f8946...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 21. mai 2014 #123 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg siterte jo han når jeg skrev det jeg skrev? Hva mener du? Anonymous poster hash: f8946...481 Ups.. *jekkersegned5hakkogrødmer* DU HAR RETT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoFuss Skrevet 21. mai 2014 #124 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Hvorfor er det ikke greit å vise rumpeballene på jobb? Eller kanskje en brystvorte? Nevn EN grunn! Anonymous poster hash: f8946...481 Viser denne barnehageansatte rumpeballene på jobb? Har vi fått noen informasjon om hvor stor eller liten shortsen hennes er eller hvordan bikinitoppen er? Hvorfor antar "alle" at hun er omtrent naken og går i minimal shorts og liten hyssingtrekantbikinitopp? Endret 21. mai 2014 av NoFuss 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #125 Del Skrevet 21. mai 2014 TS her. Ok, la meg fôre deg med teskje. "Usømmelig" (hvorfor? Fordi du er redd hun kan få menn til å synes at du selv ser mindre attraktiv ut.) SVAR: Nei, jeg er faktisk i 20-åra, har en ganske deilig kropp og D-cup. Fullstendig uvesentlig i denne diskusjonen, men spør du, får du svar.Det er høyst vesentlig i diskusjonen. Men det at du som anonym på dette forumet, i lys av diskusjonen, hevder at du selv har en deilig kropp, det gjør deg ikke fri for verken usikkerhet eller konkurranseinstinkt. Innerst inne vet du at det ikke holder å være deilig. En må være deiligst! Og derfor vil du gjerne kle på denne barnehageansatte. I det minste dekke til magen hennes, sånn at menn ikke får se at den ser bedre ut enn din. "Uprofesjonelt" (skulle hun hatt uniform?) SVAR: Hvor i alle dager har jeg skrevet at hun skulle hatt uniform? Jeg etterlyste en SINGLET! Et minimalt stykke tøy som viser "jeg er på jobb, ikke på stranda" Hun er i barnehagen. Det er ingen tvil om at hun er på jobb. Trenger ikke en singlet for å unngå å forvirre deg om det, med mindre du er ganske evneveik. "Kan støte muslimer" (som om du ikke ønsker dem dit pepperen gror ved de fleste andre anledninger SVAR: Denne er så stygg at jeg nesten ikke orker kommentere den en gang. Jeg har mange muslimer i min omgangskrets, men veldig få som ville reagert på normal sommerlig bekledning. For en stusslig holdning du viser. Ja, det er derfor de selv dekker seg til fra topp til tå, fordi de synes vanlig norsk sommerbekledning ikke er noe å reagere på. "Upraktisk når hun skal være i aktivitet med ungene" (tror du bikinitoppen hemmer bevegelsene?) SVAR: Nei, overhodet ikke, og jeg har heller ikke insinuert noe lignende. Det handler om profesjonalitet. Hva er det som handler om profesjonalitet her? Dersom bikinitoppen ikke hindrer bevegelse, eller på annen måte hindrer henne i å utføre jobben sin? "T-skjorte fanger opp svetten som ellers ville sprutet overalt" (virkelig?) SVAR: Dette er et meget dårlig argument, og ikke mitt argument.Eneste nesten-holdbare argumentet, spør du meg "En singlet ville i det minste dekket magen" SVAR: ja, en singlet er for meg det som definerer forskjellen på proff og uproff. Hvorfor akkurat en singlet? Godt forsøk på latterlig hersketeknikk, det skal du ha.Anonymous poster hash: e4511...f91 Anonymous poster hash: d1134...8d4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoFuss Skrevet 21. mai 2014 #126 Del Skrevet 21. mai 2014 Du får lese innlegget ditt igjen da... en bikini har blitt til ei brystvorte, og en shorts har blitt til rumpeballer som dingler utenfor.. Ja, reagerte på den jeg også.. det var fjæra som ble til et helt hønseri.. Men en bikini, er ikke det både toppen og underdelen? Hun går jo i shorts og bikinitopp, for meg er ikke det å gå i bikini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #127 Del Skrevet 21. mai 2014 Viser denne barnehageansatte rumpeballene på jobb? Har vi fått noen informasjon om hvor stor eller liten shortsen hennes er eller hvordan bikinitoppen er? Hvorfor antar "alle" at hun er omtrent naken og går i minimal shorts og liten hyssingtrekantbikinitopp? Jeg antok ikke det, jeg prøvde (som sagt) å få frem et poeng, og det fikk jeg også. Har da aldri skrevet at hun gikk kledd slik. Snakk om å vri om på ting Anonymous poster hash: f8946...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoFuss Skrevet 21. mai 2014 #128 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg antok ikke det, jeg prøvde (som sagt) å få frem et poeng, og det fikk jeg også. Har da aldri skrevet at hun gikk kledd slik. Snakk om å vri om på ting Anonymous poster hash: f8946...481 Nei, skjønner det.. ditt innlegg fikk fram det jeg følte at "alle" mente og derfor var det naturlig å sitere deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 21. mai 2014 #129 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg synes vedkommende som spør om synlige brystvorter eller rumpa bar hadde vært ok, stiller et helt legitimt spørsmål. For hvor går grensa og hvorfor går den der? Utildekkede brystvorter medfører ingen helsefare. Det er heller ingen andre ting ved den som medfører at de fleste vil mene at de ikke har noe å gjøre på en arbeidsplass. Ikke annet enn en ganske generell oppfatning av at det ikke sømmer seg. Og det er jo hvor den grensa går denne diskusjonen handler om. Vi er omgitt av uskrevne regler for hvordan vi skal oppfører oss sammen med andre mennesker. Det er i ganske mange tilfeler ingen praktisk grunn til at disse reglene er etablert. Det bare er sånn. Som eksempel vil nok de fleste være enig i at man ikke stiller i begravelse iført sjokkrosa minikjole. Rent praktisk påvirker jo ikke klesvalget sorgen - man sørger sannsynligvis verken mer eller mindre - men de aller fleste vil likevel anse en sånn bekledning som respektløs. Tilsvarende er det med bikini på jobb. Sannsynligvis påvirkes ikke jobben i noen grad, men det fremstår (for en del i allefall) som ganske uprofesjonelt. For meg er bikini et fritidsplagg, og bruk av dette på jobb vitner om en uheldig sammenblanding. Det er min menig og har ingen verdens ting med sjalusi eller andre liknende følelser å gjøre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #130 Del Skrevet 21. mai 2014 Nei, skjønner det.. ditt innlegg fikk fram det jeg følte at "alle" mente og derfor var det naturlig å sitere deg... Okei, forstår Anonymous poster hash: f8946...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 21. mai 2014 #131 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Ja, reagerte på den jeg også.. det var fjæra som ble til et helt hønseri.. Men en bikini, er ikke det både toppen og underdelen? Hun går jo i shorts og bikinitopp, for meg er ikke det å gå i bikini. Går litt fort i svingen innimellom, men ja jeg synes også det var å dra det ut av kontekst, ingen andre som har nevnt nippler og rumpeballer, heller ikke Druid. EDIT: skriveleif Endret 21. mai 2014 av Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saleried Skrevet 21. mai 2014 #132 Del Skrevet 21. mai 2014 De barnehageansatte MÅ være ute på jobb. I sola vil de da få ganske så stygge og skjemmende fargeskiller om de må gå med t-skjorte eller singlet og knelange shorts. De får ikke noen form for tillegg i lønn for å ødelegge utseendet på den måten. Å kunne minimere den estetiske skaden med å gå i kort shorts og bikini er noe vi bør unne dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. mai 2014 #133 Del Skrevet 21. mai 2014 Hva er problemet? Unger i barnehagealder har ikke vondt av å se noen i bikini. Og man kan godt være i stand til å passe på barn selv om at man går rundt i bikini og ikke singlet. Anonymous poster hash: dd318...6dd Tja...Kanskje jeg skal ta på meg bikini når jeg er på jobb i hjemmetjenesten. Brukerne har neppe vondt av å se meg i bikini. Endrer jo ikke selve jobben, tross alt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #134 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg synes vedkommende som spør om synlige brystvorter eller rumpa bar hadde vært ok, stiller et helt legitimt spørsmål. For hvor går grensa og hvorfor går den der? Utildekkede brystvorter medfører ingen helsefare. Det er heller ingen andre ting ved den som medfører at de fleste vil mene at de ikke har noe å gjøre på en arbeidsplass. Ikke annet enn en ganske generell oppfatning av at det ikke sømmer seg. Og det er jo hvor den grensa går denne diskusjonen handler om. Vi er omgitt av uskrevne regler for hvordan vi skal oppfører oss sammen med andre mennesker. Det er i ganske mange tilfeler ingen praktisk grunn til at disse reglene er etablert. Det bare er sånn. Som eksempel vil nok de fleste være enig i at man ikke stiller i begravelse iført sjokkrosa minikjole. Rent praktisk påvirker jo ikke klesvalget sorgen - man sørger sannsynligvis verken mer eller mindre - men de aller fleste vil likevel anse en sånn bekledning som respektløs. Tilsvarende er det med bikini på jobb. Sannsynligvis påvirkes ikke jobben i noen grad, men det fremstår (for en del i allefall) som ganske uprofesjonelt. For meg er bikini et fritidsplagg, og bruk av dette på jobb vitner om en uheldig sammenblanding. Det er min menig og har ingen verdens ting med sjalusi eller andre liknende følelser å gjøre. TAKK! Det beste innlegget så langt.Anonymous poster hash: e4511...f91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #135 Del Skrevet 21. mai 2014 Tja...Kanskje jeg skal ta på meg bikini når jeg er på jobb i hjemmetjenesten. Brukerne har neppe vondt av å se meg i bikini. Endrer jo ikke selve jobben, tross alt. Men du jobber kanskje i en kommune med pålagte regler for arbeidsantrekk? Anonymous poster hash: 34550...e40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saleried Skrevet 21. mai 2014 #136 Del Skrevet 21. mai 2014 Tja...Kanskje jeg skal ta på meg bikini når jeg er på jobb i hjemmetjenesten. Brukerne har neppe vondt av å se meg i bikini. Endrer jo ikke selve jobben, tross alt. Jobber du ute i sola? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 21. mai 2014 #137 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Tja...Kanskje jeg skal ta på meg bikini når jeg er på jobb i hjemmetjenesten. Brukerne har neppe vondt av å se meg i bikini. Endrer jo ikke selve jobben, tross alt. Ja om du sitter ute i sola så, er vel ikke akkurat noe å gå med inne på et sykehjem/hos folk Endret 21. mai 2014 av Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #138 Del Skrevet 21. mai 2014 Men du jobber kanskje i en kommune med pålagte regler for arbeidsantrekk? Anonymous poster hash: 34550...e40 De som jobber i barnehage i denne tråden har jo skrevet at de har masse regler for hva de kan gå med og ikke. Jeg synes vedkommende som spør om synlige brystvorter eller rumpa bar hadde vært ok, stiller et helt legitimt spørsmål. For hvor går grensa og hvorfor går den der? Utildekkede brystvorter medfører ingen helsefare. Det er heller ingen andre ting ved den som medfører at de fleste vil mene at de ikke har noe å gjøre på en arbeidsplass. Ikke annet enn en ganske generell oppfatning av at det ikke sømmer seg. Og det er jo hvor den grensa går denne diskusjonen handler om. Vi er omgitt av uskrevne regler for hvordan vi skal oppfører oss sammen med andre mennesker. Det er i ganske mange tilfeler ingen praktisk grunn til at disse reglene er etablert. Det bare er sånn. Som eksempel vil nok de fleste være enig i at man ikke stiller i begravelse iført sjokkrosa minikjole. Rent praktisk påvirker jo ikke klesvalget sorgen - man sørger sannsynligvis verken mer eller mindre - men de aller fleste vil likevel anse en sånn bekledning som respektløs. Tilsvarende er det med bikini på jobb. Sannsynligvis påvirkes ikke jobben i noen grad, men det fremstår (for en del i allefall) som ganske uprofesjonelt. For meg er bikini et fritidsplagg, og bruk av dette på jobb vitner om en uheldig sammenblanding. Det er min menig og har ingen verdens ting med sjalusi eller andre liknende følelser å gjøre. Ja, er litt det jeg og tenker, men du fikk forklart det på en veldig nøyaktig og god måte Anonymous poster hash: f8946...481 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 21. mai 2014 #139 Del Skrevet 21. mai 2014 Tja...Kanskje jeg skal ta på meg bikini når jeg er på jobb i hjemmetjenesten. Brukerne har neppe vondt av å se meg i bikini. Endrer jo ikke selve jobben, tross alt. Jeg vet ikke hvordan det er med dine brukere, men jeg tror du fort vil måtte bruke mye tid til å forklare deg ovenfor brukere og avfeie undersøkende hender .... Hadde en veninne som arbeidet som hjelpepleier og hun var rimelig frustrert over hvor mye klatting og sutring hun måtte forholde seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 21. mai 2014 #140 Del Skrevet 21. mai 2014 TAKK! Det beste innlegget så langt.Anonymous poster hash: e4511...f91 Hehe flott å være enig med seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå