AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #101 Del Skrevet 21. mai 2014 NÅ ble jeg interesert ! Nevn EN grunn! Hvorfor er det ikke greit å vise rumpeballene på jobb? Eller kanskje en brystvorte? Nevn EN grunn! Anonymous poster hash: f8946...481 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 21. mai 2014 #102 Del Skrevet 21. mai 2014 Fordi en vet at folk ikke alltid sier det de innerst inne føler, men prøver å bygge vikarierende argumenter som leder oppmerksomheten bort fra den egentlige grunnen til at de engasjerer seg i debatten. Det er lett å gjennomskue, din ape! Hvorfor skal ikke en barnehageansatt få gå i shorts og bikinitopp i solen?Anonymous poster hash: d1134...8d4 Det har jeg svart på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #103 Del Skrevet 21. mai 2014 Ts, jeg bare lurer. Hvor gammel var denne barnehagetanten? Spør av nysjerrighet. Anonymous poster hash: f8946...481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 21. mai 2014 #104 Del Skrevet 21. mai 2014 profesjonalitet er veldig enkelt..egentlig..syns nå jeg da. igjen,jeg bruke aldri ordet sømmelig. Igjen: la meg forklare meg. Det er som sokker utenpå bukser. Som sokker iført crocs. som joggebukser under en sommerkjole. Det er ikke "usømmelig" eller "umoralsk",bare stygt. Dere behandler barnehage ansatte som om jobben deres er ubetydelig for profesjonalitet, fordi de er jo bare "barnepikene" deres,men sånn er det ikke...Dette er en krevende jobb med mennesker. Sokker utenpå bukser ser jeg til stadighet, det er stygt, men jeg har aldri sett det som uprofesjonelt, kun som forglemmelse og tegn på at han kom på sykkel. Sokker i crocs er vel rimelig vanlig, og jeg ville ikke reagere med å undervurdere profesjonaliteten til en sykepleier eller hjelpepleier basert på det. Joggebukse under kjole var ett drøyt bilde, men jeg har kollega som har en spenstig påkledning , selv ovenfor kunder, og jeg får ikke inntrykk at de undervurderer hennes profesjonalitet selv om hun ikke kler seg i drakt. Kan ha noe med meg og resten av miljøet å gjøre, men dette handler jo litt om å skape gode forbilder og øke forståelsen av hva profesjonalitet handler om. Blandt annet at ett slips aldri er profesjonelt, mens styre tid er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #105 Del Skrevet 21. mai 2014 Ts, jeg bare lurer. Hvor gammel var denne barnehagetanten? Spør av nysjerrighet.Anonymous poster hash: f8946...481 Siden tråden har snudd seg til å handle om noe så sykt som at småbarnsmødre hater fine yngre damer, kan jeg gjerne svare på dette. Den ansatte er i 30-åra og har en helt gjennomsnittlig kropp. Ca ti år eldre enn meg.Anonymous poster hash: e4511...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 21. mai 2014 #106 Del Skrevet 21. mai 2014 Fordi en vet at folk ikke alltid sier det de innerst inne føler, men prøver å bygge vikarierende argumenter som leder oppmerksomheten bort fra den egentlige grunnen til at de engasjerer seg i debatten. Det er lett å gjennomskue, din ape! Hvorfor skal ikke en barnehageansatt få gå i shorts og bikinitopp i solen?Anonymous poster hash: d1134...8d4 Ingen klager på håndverkere med bar overkropp i sola 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 21. mai 2014 #107 Del Skrevet 21. mai 2014 oh kjære vene,dette er ikke en hjertesak jeg har. Syns bare at det er litt uprofesjonelt. Dere kan sitte og analysere det så mye dere vil. Det er bare min mening, jeg ville ikke ha ringt og klaget til barnehagen akkurat. Jeg har sagt mitt,og nå ser jeg at det kommer bare analyseringen og ordspill, fordi man ikke er interessert i hva jeg sa,men hva de mente jeg sa. Takk for meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #108 Del Skrevet 21. mai 2014 Ingen klager på håndverkere med bar overkropp i sola Håndtverkere forholder seg da ikke til foreldre med ulik bakgrunn, og klemmer ikke på andres barn? Tullete sammenligning. Anonymous poster hash: f8946...481 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 21. mai 2014 #109 Del Skrevet 21. mai 2014 Ingen klager på håndverkere med bar overkropp i sola Du vet at damer også kan jobbe med håndverk? Men de jobber med verktøy,ikke mennesker? hvis en dame som arbeider med håndverk går i bikini bryr jeg meg jo ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #110 Del Skrevet 21. mai 2014 I barnehage: Shorts - greit Bikinitopp - greit utendørs HVIS bikinitoppen passer (altså at puppene ikke henger ut) og hvis det ikke er push up. Anonymous poster hash: 556e1...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 21. mai 2014 #111 Del Skrevet 21. mai 2014 Håndtverkere forholder seg da ikke til foreldre med ulik bakgrunn, og klemmer ikke på andres barn? Tullete sammenligning. Anonymous poster hash: f8946...481 Herregud, man klemmer vel ikke et barn med puppa eller magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 21. mai 2014 #112 Del Skrevet 21. mai 2014 Håndtverkere forholder seg da ikke til foreldre med ulik bakgrunn, og klemmer ikke på andres barn? Tullete sammenligning. Anonymous poster hash: f8946...481 Hvis barna ikke har noe i mot å bli klemt på, så skjønner jeg ikke hvorfor foreldrene skal ha det? Hvis det ikke er av religiøse årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #113 Del Skrevet 21. mai 2014 Siden tråden har snudd seg til å handle om noe så sykt som at småbarnsmødre hater fine yngre damer, kan jeg gjerne svare på dette. Den ansatte er i 30-åra og har en helt gjennomsnittlig kropp. Ca ti år eldre enn meg.Anonymous poster hash: e4511...f91 Jeg er 18 år, og til og med jeg ser hva du mener. Men var det jeg tenkte meg, altså at det ikke hadde noe med sjalusi å gjøre. Syns egentlig at det er ganske latterlig hvordan folk har greid å vri tråden om til noe helt annet. Men du, på seg selv kjenner man andre. Er jo ganske tydelig hvem i tråden her som er vant til å slite med sjalusi i hverdagen Anonymous poster hash: f8946...481 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saleried Skrevet 21. mai 2014 #114 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) AnonymBruker, on 21 May 2014 - 13:52, said: Det er ganske enkelt viktig for barnehageansatte å dekke magen, av profesjonelle årsaker. ... Enig med dere! Hvorfor er det profesjonelt å dekke til magen? Er ikke bare skuldre eller utringning et like stort "problem"? Jeg holder en knapp på at TS aldri ville klaget på dette om ikke hun selv hadde komplekser for magen på grunn av en valk eller et par strekkmerker for mye. Naturlig D-cup (som hun nevner, uten at jeg kan se noen grunn til det, annet enn at selvbildet hennes er bygget rundt denne) pleier å medføre en aldri så liten "muffin top", så hun går neppe ofte med bar mage selv. ..og det skal hun vite at vi setter pris på. Valker er uprofesjonelt. Endret 21. mai 2014 av Saleried 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 21. mai 2014 #115 Del Skrevet 21. mai 2014 Jeg er 18 år, og til og med jeg ser hva du mener. Men var det jeg tenkte meg, altså at det ikke hadde noe med sjalusi å gjøre. Syns egentlig at det er ganske latterlig hvordan folk har greid å vri tråden om til noe helt annet. Men du, på seg selv kjenner man andre. Er jo ganske tydelig hvem i tråden her som er vant til å slite med sjalusi i hverdagen Anonymous poster hash: f8946...481 Hvem da? *nysgjerrig* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 21. mai 2014 #116 Del Skrevet 21. mai 2014 Hvorfor er det ikke greit å vise rumpeballene på jobb? Eller kanskje en brystvorte? Nevn EN grunn! Anonymous poster hash: f8946...481 Hos oss? I produksjon fordi det er i strid med sikkerhetskravene og det ville være kaldt. På den annen side ville du bli VELDIG populær... vi er en mannsdominert areidssted, så du hadde neppe vært nødt å GJØRE så mye på jobb hvis du gikk kledd slik. I toppledelsen og salg : Fordi vi har en kleskodeks for påkledning som skal representere selskapet til envher tid. På mellomledernivå og min avdeling : I don't give a flaming fu**. På ett rent personlig plan ville du fort oppleve at påkledningen ville skape distraksjon fra det du skulle presentere; du ville rett og slett ikke bli hørt, bare sett. Men det ville ikke bli sett på som uprofesjonelt før du faktisk HANDLET i strid med jobbens funksjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 21. mai 2014 #117 Del Skrevet 21. mai 2014 TS her. Ok, la meg fôre deg med teskje. "Usømmelig" (hvorfor? Fordi du er redd hun kan få menn til å synes at du selv ser mindre attraktiv ut.) SVAR: Nei, jeg er faktisk i 20-åra, har en ganske deilig kropp og D-cup. Fullstendig uvesentlig i denne diskusjonen, men spør du, får du svar. "Uprofesjonelt" (skulle hun hatt uniform?) SVAR: Hvor i alle dager har jeg skrevet at hun skulle hatt uniform? Jeg etterlyste en SINGLET! Et minimalt stykke tøy som viser "jeg er på jobb, ikke på stranda" "Kan støte muslimer" (som om du ikke ønsker dem dit pepperen gror ved de fleste andre anledninger SVAR: Denne er så stygg at jeg nesten ikke orker kommentere den en gang. Jeg har mange muslimer i min omgangskrets, men veldig få som ville reagert på normal sommerlig bekledning. For en stusslig holdning du viser. "Upraktisk når hun skal være i aktivitet med ungene" (tror du bikinitoppen hemmer bevegelsene?) SVAR: Nei, overhodet ikke, og jeg har heller ikke insinuert noe lignende. Det handler om profesjonalitet. "T-skjorte fanger opp svetten som ellers ville sprutet overalt" (virkelig?) SVAR: Dette er et meget dårlig argument, og ikke mitt argument. "En singlet ville i det minste dekket magen" ....Gode forsøk, det skal dere ha SVAR: ja, en singlet er for meg det som definerer forskjellen på proff og uproff. Godt forsøk på latterlig hersketeknikk, det skal du ha.Anonymous poster hash: e4511...f91 Noen av oss måler ikke en barnehageansattes profesjonalitet basert på antrekk. For meg er det ikke en faktor engang, så sant det ikke er støtende. (Bikinitopp og shorts er ikke støtende. En t-skjorte med hakekors ér.) Gi meg barnehagetanter med piercinger, grønt hår, gult hår, tynne, tykke, gamle, unge - det er omsorgsevnen jeg vurderer dem etter. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 21. mai 2014 #118 Del Skrevet 21. mai 2014 Du får lese innlegget ditt igjen da... en bikini har blitt til ei brystvorte, og en shorts har blitt til rumpeballer som dingler utenfor.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chevelle Skrevet 21. mai 2014 #119 Del Skrevet 21. mai 2014 Noen av oss måler ikke en barnehageansattes profesjonalitet basert på antrekk. For meg er det ikke en faktor engang, så sant det ikke er støtende. (Bikinitopp og shorts er ikke støtende. En t-skjorte med hakekors ér.) Gi meg barnehagetanter med piercinger, grønt hår, gult hår, tynne, tykke, gamle, unge - det er omsorgsevnen jeg vurderer dem etter. SPOT ON 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #120 Del Skrevet 21. mai 2014 Du får lese innlegget ditt igjen da... en bikini har blitt til ei brystvorte, og en shorts har blitt til rumpeballer som dingler utenfor.. Ja, fordi jeg ville få frem et poeng. Og det fikk jeg også strålende frem, hvis du leser Druids svar så ser du det. Anonymous poster hash: f8946...481 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå