Gå til innhold

Leverte tilbake sønnen.

simsalabim

Anbefalte innlegg

grrr så provoserende...

Voksne kan få seg til å gjøre mye rart, men ekstra kvalmende når de gjør det mot barn :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Nei, dette skulle jo ikke vært lov da! :evil: Og et legepar i tillegg, skulle tro de var mer opplyste enn som så! :kjempesinna: *Gremmer seg* :-x

Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det låter så utrolig at jeg er skeptisk til om det er sant.

Enig.. Trodde ikke det skulle være så lett å ombestemme seg i slike tilfeller. Hvilke mennesker er dette da.... Gutten var så vanskelig... Stakkars gutt om dette er tilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk at adopsjonsbyråene ville se det svært negativt om man ønsker å adoptere for å hjelpe, det er ikke slik det skal være. Man ønsker å adoptere fordi man vil ha barn.

En ting jeg reagerte på i den serien er hvordan den ene kvinnen etter tildeling satt og gråt over at hun aldri ville få føle hvordan det var å være gravid. Jeg trodde da virkelig at et minimumskrav for å få adoptere er at man har bearbeidet slike følelser på forhånd.

Selvsagt Arkana! Jeg er helt enig med deg. Hovedkriteriet skal og må være at man har lyst på barn -man kan ikke bare få barn fordi man har lyst til å hjelpe, man må få barn fordi man har lyst på barn. Selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kvalmt at jeg kan ikke få sagt det! Stakkars gutt! Jeg blir helt dårlig.... Folk som får seg til å gjøre noe sånt kan umulig være gode foreldre, så den jenta de fikk får det sikkert ikke så godt stakkar. Det er synd på henne, og det er synd på gutten, som av dette har fått psykiske problemer. Dette får meg virkelig til å gråte...:cry:

KozmicBlues

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til tror jeg på at de som ikke er istand til å få barn (fysisk) ikke burde ha barn, heller...

Det der var bare helt.... :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...