Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen! Jeg hadde virkelig ikke trodd jeg kom til å gjøre dette her, men jeg har veldig lyst til å lage meg profil på sukker bare for å se hva som er der ute.

Jeg var medlem på sukker for noen år siden (når jeg var singel) og kom i prat med veldig mange kjekke jenter. Jeg meldte meg ut med en gang jeg fikk med kjæreste noen måneder senere.

Nå sitter jeg her da og kjeder meg litt. Kjenner jeg er veldig nyskjerrig på hva som er der inne nå. Vet at dette kan være litt som å leke med ilden, men jeg har ikke tenkt å legge ut bilder av meg eller noe. Er bare for nyskjerrighetens skyld.

Hva hadde du syntes om kjæresten din gjorde dette?

Anonymous poster hash: 0174d...e6d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke skal gjøre noe med det, men kun er nysgjerrig, så burde du vel heller prate med kjæresten din.

Kanskje hun er nysgjerrig også. Så kan dere se sammen, istedet for at du skal SNOKE.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg var på match da jeg fant kjæreste, og ble litt glad i nettskriving. Jeg meldte meg ut etter få dater med hun som ble dama mi, og savnet det nettsosiale. Men så meldte jeg meg inn på kvinneguiden, og fikk tilfredstilt nettskravlebehovet her.

Det du trenger er vel det sosiale, og det kan du få andre steder enn på datingsider. Som F.eks her. eller på ett interesseforum der du treffer folk med slik hobby som du har.

Endret av I Grosny
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på match da jeg fant kjæreste, og ble litt glad i nettskriving. Jeg meldte meg ut etter få dater med hun som ble dama mi, og savnet det nettsosiale. Men så meldte jeg meg inn på kvinneguiden, og fikk tilfredstilt nettskravlebehovet her.

Det du trenger er vel det sosiale, og det kan du få andre steder enn på datingsider. Som F.eks her. eller på ett interesseforum der du treffer folk med slik hobby som du har.

Nja.. det er ikke helt det heller. Sosialisering får jeg egentlig nok av på sosiale medier og i hverdagen. Er vel mer at jeg er nyskjerrig på hvem jeg passer med der inne. Synes det er morsomt å ta den testen hvor de ser hvem du scorer med :P Kanskje jeg indirekte ser om det er noen andre spennende der ute i tilfelle det blir slutt? Muligens...

ts

Gjest Awzm me
Skrevet

Nja.. det er ikke helt det heller. Sosialisering får jeg egentlig nok av på sosiale medier og i hverdagen. Er vel mer at jeg er nyskjerrig på hvem jeg passer med der inne. Synes det er morsomt å ta den testen hvor de ser hvem du scorer med :P Kanskje jeg indirekte ser om det er noen andre spennende der ute i tilfelle det blir slutt? Muligens...

ts

Om det er det du vil så kan du jo spørre kjæresten om hennes mening. Tviler på at hun blir fornøyd med at du allerede vil se etter hypotetiske rebounds altså, så da er det vel egentlig ikke greit, herregud..

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet

Det her høres ut som ts ikke er fornøyd med det han har.. O_o

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et forhold og gjorde det samme for et par uker siden. Satte ikke opp tekst og bilde, men kun for å se hvem jeg får match med. Kontaktet ingen og deaktiverte meg.

Sålenge du ikke gjør noe/kontakter noen, så synes jeg det er greit.

Anonymous poster hash: d8fd4...d7d
Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna om typen hadde gjort noe sånt!
Min tillitt til ham hadde fått en alvorlig knekk.

Nei, jeg synes overhodet ikke det er greit.

Med annet man gjør det sammen som en slags moro greie hvor begge er enig. Eller at dama di ikke har noe imot det. Jeg legger meg ikke opp i hva par gjør hvor det er enighet dem i mellom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk en fakeprofil på sukker, og er i et forhold. Er aldri innom da, men jeg lagde den for å se om det var noen kamerater der inne :fnise: Jeg er bare veldig nysgjerrig av meg. Profilbildet på brukeren min ser jo faen ikke ut, så ingen som ville kontaktet hu der!

Anonymous poster hash: 628ce...0be
  • Liker 1
Skrevet

Det er vel best du spør kjæresten din hva hun synes om dette?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig enkel takk for i dag avgjørelse.

Anonymous poster hash: c1a09...89f
Skrevet

Nei. Ikke greit.

Jeg var veldig nysgjerrig for hvordan Tinder fungerer, men jeg forstår inntrykket det kan gi dersom jeg er der. Derfor ser jeg og typen på venners Tinder sammen når vi er nysgjerrig. Men å lage vår egen hadde vært uaktuelt. Vil tro det samme fungerer for sukker.

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg stiller meg undrende til at du i det hele tatt vurderer dette!

Når du stiller spørsmål her inne, regner jeg med at tom du innser at dette ikke er ok!

Enkelte mennesker er virkelig ikke helt med...

Hva tenker du om at dama oppretter profil på sukker med samme hensikt som deg??

Er det ok??

Skrevet

ts

Wow, du må være litt av en dooshbag.

Håper dama di finner seg noe bedre etterhvert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Wow, du må være litt av en dooshbag.

Håper dama di finner seg noe bedre etterhvert.

douchebag*

ser dumt ut å bruke utenlandske ord og skrive dem feil :)

Anonymous poster hash: be28d...877

• Liker 3
Skrevet (endret)

douchebag*

Ser dumt ut å skrive på norsk uten å bruke stor bokstav og punktum i setningene. :) *Oh, the irony*

Ikke noen takk til deg for at du avsporer tråden, og gjemmer deg bak "AnonymBruker".

Endret av Hypnotica
Skrevet (endret)

douchebag*

Btw: "Dooshbag is a slang phrase of douche bag which as a slang it is a reference to a stupid person."

Så du kan fint klappe igjen. :)

Endret av Hypnotica
Gjest chisandra
Skrevet

1: Lev etter regelen om at du aldri skal tillate deg selv å gjøre noe du ikke ville likt at kjæresten din gjorde.

2: Ikke snok! Si fra at dette er et behov for deg - da gir du henne i det minste valget om hun ønsker å være sammen med deg eller ikke.

Skrevet

Jeg likte "dooshbag"! Høres ut som blanding av "swoosh" og "douche",verre blir det ikke!

Neida,beklager.
La oss snakk om hva du egentlig er nysgjerrig på ts.

Du er nysgjerrig på singelmarked. Du er nysgjerrig på hva du kunne ha fått og hvem du kunne ha snakket med hvis du ikke var sammen med damen din. Du er ikke nysgjerrig på sukker fordi du lurer på hva du er.

Jeg syns dette er fryktelig rart,og hadde jeg vert deg så hadde jeg IKKE fortalt det til damen din,som folk her skriver. Syns heller du skal sette deg ned og enten gjøre ditt beste for å ta det sammen og lukke pcen for i dag,eller revurdere om du er fornøyd med ditt nåværende forhold.

Jeg har sagt det før,men husk at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Gresset er grønnest der du vanner der!

AnonymBruker
Skrevet

Btw: "Dooshbag is a slang phrase of douche bag which as a slang it is a reference to a stupid person."

Så du kan fint klappe igjen. :)

Nei, men foreslår at du roer deg litt ned. ble du så snurt over å bli korrigert?

Det skrives douchebag, ikke dooshbag. Eventuelt kan du bruke norske ord som drittsekk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...