Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå tenkt å fri til min kjære i løpet av de nærmeste månedene. Vi bor ikke sammen, men følelsene er så sterke for begge, og allerede har vi planlagt hele livet foran oss sammen. Vi er begge godt over 20 åra. Jeg kan ikke se for meg et liv uten denne jenta. Vi passer så bra på alle mulige måter, og vi har vært sammen lenge under samme tak, uten noen som helst store problemer ( joda diskusjoner skjer jo, men ingen merkbare.)

Så jeg tenker følgende, hun ELSKER veteranbiler, særlig gamle amerikanere, så jeg har planlagt følgende ;

Jeg avtaler med en person som har en gammel strøken amerikaner (om mulig) Om og være med på dette, at jeg kjører bilen min bort til hvor vi skal senere på kvelden, får denne veteraneieren til å kjøre meg til henne (stoppe litt unna naturligvis) så går jeg til huset iført dress og gjerne med en blomsterbukett. Så når hun spør hvor bilen min er, sier jeg noe sånt som ; "jeg ble kjørt av en venn, men han parkerte borti gata for han ville ikke kjøre over veien med bilen siden den er "senka". Så når vi da går bort til hvor han står parkert, kommer hun nok til å lyse opp som bare rakkern, bare det å se en sånn bil for henne er nok til at hun blir strålende forelsket i den. Ja dama mi elsker biler! Ser du nå hvorfor jeg vil ha henne resten av livet mitt ?! :)

Uansett, når vi da blir kjørt til stedet vi skal til senere, tenkte jeg at vi dro til en restaurant vi var på vår første date sammen, en ordentlig fin og romantisk restaurant med herlig mat, og alltid høflige mennesker rundt. Må jo gjøre det på den gode gamle måten, med en lang tale, om hvor fantastisk hun er osv osv, også ned på kne og fri, men den delen regnet jeg med dere visste kom så trenger ikke si for mye om akkurat det der.

Jeg er dog usikker, fordi jeg gjør så mye ut av det, ville hun skjønt det med engang uansett, men er det likevel fint gjort selv om hun kommer til å skjønne det RIMELIG raskt at det er noe som skjer ? enten har jeg gjort noe utrolig dumt, eller så vet hun jeg kommer til å fri den dagen. Hva tenker dere jenter ?

Anonymous poster hash: bab65...f4a
Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg synes planen din høres fin ut! Om jeg skulle endret noe, hadde det vært tidspunktet for frieriet. Jeg hadde (personlig) foretrukket å blitt fridd til på et mindre offentlig sted. Hva med å parkere på et utsiktspunkt, og fri i bilen som dama elsker?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, du høres ut som en kjempegod kjæreste som har tenkt sånn gjennom dette og ønsker å gjøret frieriet perfekt for hennes skyld :) Jeg syns planen hørtes bra ut! Dersom hun liker veteranbiler så hadde det jo vært midt i blinken for henne :) Men du kan vel egentlig bare parkere utenfor huset hennes, det blir mer naturlig vil jeg tro.. Koselig å ta henne med på den restauranten hvor dere hadde deres første date :blomst: Du kjenner dama di best, så du vet nok best hva som vil falle i smak.. Det er jo bare en gang i livet man frir/blir fridd til, så du kan like gjerne slå på stortromma:) Jeg tror hun blir glad uansett jeg, fordi hun ser hvor mye tanke du har lagt bak det.. Så ikke bli skuffa om ikke alt går etter planen slik som du har sett for deg! :) Om hun skjønner det tidligere på kvelden, så synes jeg ærlig talt ikke at det gjør noe heller.. Det vil jo bli like romantiksk og koselig for det om :rodmer: Lykke til! :bryllup:

Anonymous poster hash: cd831...503
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kanskje det er lurt å prøve å bo sammen før dere gifter dere. Mange flotte forhold som har ryke fordi de ikke klarer å være samboere.

Anonymous poster hash: bcd93...06c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes kanskje det er lurt å prøve å bo sammen før dere gifter dere. Mange flotte forhold som har ryke fordi de ikke klarer å være samboere.

Anonymous poster hash: bcd93...06c

Det vet jeg også :) Men er jo tross alt et frieri, man kan jo som sagt være forlovet i flere år før man til slutt gifter seg. Det er jo ikke noe tidspress på når giftemålet er heller? :)

Anonymous poster hash: bab65...f4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...