AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Hei! Noen som har opplevd at eksen tar kontakt heletiden? Det er over 3 år siden det ble slutt! Siste tiden vi var sammen behandlet han meg som en dritt. Var utro, Lyvde meg oppi fjeset, holdt aldri avtaler, osv. Plutselig når folk ringte og spurte hvor han var så var jeg ikke lenger "*navn*" men "hos en jente". I tillegg begynte han å bare komme til meg på natta og helst når han hadde drukket, og dro med engang han våknet.. Jeg var helt knust da dette var min første kjæreste og jeg var jo såå forelsket. Men til slutt ble jeg så dritt lei og sa til meg selv at dette fortjente jeg ikke.. Så jeg begynte å møte andre gutter. Nå over 3 år etter sender han meg melding som "Jeg ble sammen med ei dame for noen uker siden, men slo opp fordi jeg savner deg så sykt" -"savner deg" - "når du blir singel er det bare å komme tilbake" - "har fortsatt følelser for deg" osv. Jeg gadd til slutt ikke å svare han, da jeg ble så lei (skulle kanskje ikke ha svart han første gangen heller, men jeg er for snill av meg og får fort dårlig samvittighet..). Plutselig ble det stille, lenge. Mange måneder (nesten 6mnd). Tenkte at han endelig hadde klart å komme seg videre.. Men nå har han lagt meg til som venn på et nett sted (har ikke godtatt). Spør om vi kan prate sammen og være venner.... Jeg har lyst å skrive noe til han. Men ikke bare "La meg være. Jeg har mitt liv og du ditt".. Tips?Anonymous poster hash: 0d5b3...22d
Gjest brutal_mann Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Det smarteste valget du kan ta er å ikke svare over hodet. Det er jo svar fra deg han lever på. Hvorfor skal du mate ham og holde ham i live? 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Vil du ikke ha noe med han å gjøre så ikke svar. Svarer du, så svarer han, så svarer du osv. og han får den oppmerksomheten han er desperat etter. Anonymous poster hash: fde0a...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå