fredriksla Skrevet 20. mai 2014 #1 Del Skrevet 20. mai 2014 Hei! Visste ikke hvor jeg skulle poste innlegget så jeg posta det her . Har noen av dere på forumet vært borti gjerrigknarken.com? Jeg lurer på om man faktisk får gavekort av å svare på spørreundersøkelser på siden? Og eventuelt hvor mange undersøkelser må du svare på for å få såså mye på gavekortet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Del Skrevet 20. mai 2014 Anbefaler heller Gallup undersøkelser Anonymous poster hash: 5a262...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Del Skrevet 20. mai 2014 Anbefaler heller Gallup undersøkelser Anonymous poster hash: 5a262...8cf Hva får man for å svare på gallupundersøkelser, og hvor henvender man seg for å delta på dette? Anonymous poster hash: 74758...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg svarer på gallup. Lane kjedelige undersøkelse som gir 3-12 poeng også kan man velge gaver alla refleksvest o.l....bare tull å gjøre for økonomisk gevinstAnonymous poster hash: de3dd...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå