Orchideae Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Vi har til nå brukt merkelapper som må strykes på i veslas klær. Det går helt greit det, og de sitter jo som støpt. MEN det er mye tøy som merkes i slengen her, de vokser jo så fort disse små så ofte kjøpes det mye tøy i slengen, og da er det så kjedelig å måtte frem med strykebrett og jern.. Ser jo at de fleste leverandørene reklamerer for merkelapper som kan brukes til ALT, men er det noen som har erfaringer? Kjedelig å kjøpe dem om de bare faller av, de er jo som oftest dyrere enn de til å stryke på også. Noe må man jo bruke strykelapper på, som strikkatøy eller sokker, men om man kan slippe så gjør det ikke meg noe i alle fall.. Vet ikke om denne tråden ligger riktig heller, men la den her fordi dette er noe vi med småbarn er opptatt av..
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Vi har klistremerke-merkelapper. Jeg oppdaget at jeg ikke gadd stryke alle nye plagg som ble kjøpt inn, og klistremerkene kan vi jo også sette på matbokser, sko, drikkeflasker etc. Jeg husker ikke hvilket selskap vi bestilte fra, dessverre. Men hvis alle klistremerkelapper er av noenlunde samme kvalitet, vil jeg absolutt anbefale det! De er veldig elastiske og sitter kjempegodt, på ull og all slags tøy jeg har prøvd i allefall. Anonymous poster hash: 2467d...dcd
Papirfly Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Jeg bestiller fra navnelapper.no Kjempefornøyd, faller aldri av. Tåler veldig godt både oppvaskmaskin og vaskemaskin. Jeg har til og med navnelapper utenpå støvlene. Vet at de ble kåret til best i test en gang også, husker ikke hvor.
Susan Sto Helit Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Istedenfor strykebrett og jern, kan du bruke en rettetang til navnelappene. Det er mye mindre styr å finne fram. Har sluttet med strykejern til navnelappene fordi rettetang er mye mer håndterlig. Strykefrie navnelapper detter bare av igjen etter en stund, føler jeg...
Jade Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Vi har strykefrie lapper. De må settes på mest mulig glatte underlag. Og du må passe på at de sitter godt på ut i alle hjørner. Et par-tre stykker har falt av, og et par til har sprukket litt etter vask (men ganske mange vask). Men vi har brukt mange, så vi er godt fornøyd, og kommer til å fortsette å bruke disse! Vi har hatt strykelapper tidligere, men de har rett og slett ikke blitt brukt. Enklere å finne frem sprittusjen
NovaFlare Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Vi har strykefrie klistrelapper fra Askeladden. Kjempefornøyd. Sitter like godt på klærne som på vannflaska
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå