Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt favorittplagg er en 50tallskjole, stroppeløs, sort, vidt skjørt med masse tyll. Betalte 249,- for den på hennes & mauritz, og jeg har sikkert brukt den 20 ganger med forskjellig tilbehør, og får alltid masse skryt, samtidig som jeg følger meg sååå fin! :-)

Skrevet

Mitt favorittplagg er uten tvil et laaangt, smalt sort skjørt i tungst stoff. Det henger ordentlig og former seg så fint rundt kroppen min. Elsker skjørtet mitt og går aldri lei av det. (Enda det er omtrent 3 år siden jeg kjøpte det nå...)

Skulle bare ønske jeg hadde funnet flere lange, tunge skjørt. Finner det ikke noen steder...

Gjest Coral
Skrevet

Mitt favorittplagg for tiden er en lys linbukse med vide ben. Lett og behagelig. Men hva jeg liker best å gå med skifter ganske så ofte.. :wink:

Skrevet

Mitt favorittplagg er en stor, myk fotballgenser som jeg har tjuvlånt av kjæresten :oops: den går jeg alltid med når jeg er alene hjemme.

Men favorittplagget når jeg ikke bare går hjemme, er en svart bukse, vid nede og litt trangere i livet, uten lommer.

Skrevet

en korallblå t-skjorte med hvit skrift fra h&m

Skrevet

For tiden en sort mammabukse.......selv om jeg blir litt lei den. Orker ikke akkurat hamstre mammaklær så den blir nok brukt litt vel mye!

Ellers elsker jeg dongeri jakka mi som jeg kjøpte for to år siden, brukes flittig :)

Skrevet

Har på meg favorittplagget mitt i dag, et jeansskjørt som går til knærne som jeg kjøpte på H&M på tre år siden tror jeg det er. Det begynner å bli litt slitt, men er fortsatt stilig og behagelig. Tviler på at jeg finner et like godt jeansskjørt igjen! (Jeg er i gang med å lete)

Jennifer

Gjest gjesta
Skrevet

Skal jeg velge et favorittplagg så må det bli olabukse. Ikke en bestemt, men sånn generelt.

Ellers så har jeg stilig bukse i svart cordfløyel med mønster som jeg er kjempefonøyd med. Den sitter bra, er tøff og litt spesiell. Og jeg har nok av svarte topper/gensere så her kan jeg variere. Har også flere svarte sko/støvletter som også funker til.

(Ja, jeg sliter med å bruke andre farger en svart. Har også litt turkis/lilla og beige, men vender alltid tilbake til det sorte)

Skrevet

JOGGEBUKSEN MIN! Den har jeg hatt fra jeg var 12 år gammel, den er gammel, stygg, slitt og fantastisk deilig. Jeg elsker den. Og det er ikke sjeldent jeg sitter på jobb/skole og sitter å gleder meg til å komme hjem i joggebuksa.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Hvit kjole med orange og rosa greier på. Jeg elsker den fortsatt, fordi den sitter så fint og har ett tidlöst utseende. Kjöpte den på zara for 2 år siden.

Jeg elsker også min lyse olabukse som er altfor slitt til å kunne brukes snart. En svart kjole som jeg har brukt 100 ganger. Like fin 3 år gammel.

Skrevet

Vanskelig å velge, men tror det må være en sort bukse som sitter helt perfekt og passer til alt.

Skrevet
Mitt favorittplagg for tiden er en lys linbukse med vide ben. Lett og behagelig. Men hva jeg liker best å gå med skifter ganske så ofte.. :wink:

Nemlig! Jeg brukte 600 kr nettopp på linbukse som jeg mener er galskap, men disse bukser satt så bra at det var et mirakel. Lannngt, lit vid i bena, lav i livet, ikke for mye lømme, litt tettsittende på rumpa for å framheve kurver litt. Åååå så lekkert. Verdt pengene for de er så gode å ha på! Her kan du se litt men det er ikke så mye å se av de buksene...

http://www.mindcompanies.dk/files//Billede..._postkort07.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...