Gå til innhold

Menn, hva synes dere om disse kroppene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enda en "jeg har A cup og trenger bekreftelse". Det minst attraktive ved flatbrystede kvinner er deres desperasjon.

De er flotte jenter. Det er Kelly Brook og. Mange kvinner er vakre. Jobb med det du har.

Anonymous poster hash: 25fbf...b9b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda en "jeg har A cup og trenger bekreftelse". Det minst attraktive ved flatbrystede kvinner er deres desperasjon.

De er flotte jenter. Det er Kelly Brook og. Mange kvinner er vakre. Jobb med det du har.

Hadde dette vært en slik tråd så hadde jeg hatt overskriften "jeg har A cup og trenger bekreftelse" - jeg har verken A cup eller trenger bekreftelse. Jeg bare lurer.

Anonymous poster hash: 87a02...54c

AnonymBruker
Skrevet

Hadde dette vært en slik tråd så hadde jeg hatt overskriften "jeg har A cup og trenger bekreftelse" - jeg har verken A cup eller trenger bekreftelse. Jeg bare lurer.

Anonymous poster hash: 87a02...54c

De fleste dekker sin agenda. Mange eksempler her.

Det er helt normale, slanke jenter. Noen menn foretrekker dem slik, andre med mer former.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fine kropper!

Anonymous poster hash: f7366...53c
  • Liker 1
Gjest DoubleOh
Skrevet

Vakre kvinner alle sammen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker a/b cups istedenfor c/d cups, de sagger når de blir eldre xD

Anonymous poster hash: a36c1...721
AnonymBruker
Skrevet

Når skal jenter innse at det ikke er av betydning hva et tilfeldig utvalg menn på internett synes om en kroppstype? Man blir valgt som en hel pakke, og det vil alltid finnes noen som finner deg attraktiv.... Å obsesse over kroppen sin fører ingen vei.

(er jente selv)

Anonymous poster hash: 7aa31...2dd
Skrevet

Fine alle sammen, men ikke noe tynnere nei. Bryststørrelsen la jeg ikke merke til engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...