Gå til innhold

Hvordan valgte dere dato???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ville ha god tid til å planlegge, min kjære ville gifte seg om sommeren. Så dermed ble det 2004. Jeg ville ikke gifte meg i juni, juli er en dum måned med alle ferier o.l. og jeg ville ikke tenke bryllup hele sommeren, derfor ble det mai.

15. mai ble for nærme 17. mai, 22. mai var min fars store dag, så da ble det 29. mai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ville gifte oss samme måned som vi forlovet oss. Siden forlovelsesdatoen var langt unna en lørdag i 2005, valgte vi siste lørdag i mai - i håp om godt vær :wink:

Skrevet

Hadde svær eksamen i mai, juni ble derfor også for tidlig, juli er det stort sett dårlig vær, så det ble august.

Men vi passet på å ta det før alle reiste tilbake til studier etc i utlandet og utenbys, og mens canadierne hadde sommerferie. 14.august ble siste helg før skolen startet, så dermed regnet vi med at de fleste nordmenn var hjemme igjen fra sommerferie. Det kræsjet heller ikke med andre bryllup som jeg visste om.

Vi valgte også august fordi det pleier å være varmt da, og det var det også...over 30 grader og knallblå himmel, noe som var koselig med så mange utlendinger på besøk, det ble jo mye turistguiding.

I ettertid har vi funnet ut at vi har halvtårs-bryllupsdag nøyaktig på Valentines Day, noe som faktisk var en ren tilfeldighet.

Dessuten fikk vi rimeligere bryllupsreise, for etter 14.august var skoleferien slutt... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...