majan Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 hei hei, hvordan valgte dere bryllupsdato??? jeg har alltid hatt lyst til og gifte meg i august, men så lå jeg og tenkte her i kveld - fikk ikke sove!! - kanskje juni eller september ogsp hadde vært fine måneder og gifte seg i også. juli er utelukket fordi det er så mange som har ferie da og jeg vil jo så gjerne at alle skal være med på vår store dag!!!
Linn3c Skrevet 15. juni 2004 #4 Skrevet 15. juni 2004 Me valgte den datoen fordi det var ein lørdag, og fordi me hadde lyst å gifta oss i mai. - Eit pluss var at det var 5-årsdagen for fyrste gong me snakka saman. - Seinare har me funne ut at det faktisk også var bryllupsdagen til min kjære sine besteforeldre! :D
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2004 #5 Skrevet 15. juni 2004 I utgangspunktet ønsket jeg at bryllupet skulle stå i august, men ved nærmere ettertanke kom jeg fram til at jeg heller ønsket å ha det i juni. Jeg må innrømme det først som sist, det er jeg som har bestemt datoen - min kjære sier bare "vi får tenke på det...", og så bryr han seg egentlig ikke så mye om det... Så da ble det i juni! K
Martha Stewart Skrevet 15. juni 2004 #6 Skrevet 15. juni 2004 Han hadde bestilt kirken før han fridde! Men han visste at jeg alltid har hatt lyst å gifte meg midtsommers... Dessuten er vi begge sommerbarn og bryllupsdatoen er midt mellom bursdagene våre.
majan Skrevet 16. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2004 Jeg må innrømme det først som sist, det er jeg som har bestemt datoen - min kjære sier bare "vi får tenke på det...", og så bryr han seg egentlig ikke så mye om det... Så da ble det i juni! K er sånn jeg regner med at det blir her hos oss også.
magnhild Skrevet 17. juni 2004 #9 Skrevet 17. juni 2004 Det er hans mors fødselsdag. Han ønsket den datoen, for da ville hun være med oss i minnet i alle fall... Og det gjorde ikke meg noe, jeg har alltid hatt lyst å gifte meg i mai eller august...
Cajsa Skrevet 24. juni 2004 #10 Skrevet 24. juni 2004 Vi hadde bestemt oss for vinterbryllup, og synes det er "mest vinter" i februar. Dessuten er jo 05.02.2005 en stilig dato da. (Det er i uke 5 til og med!)
Diaz Skrevet 24. juni 2004 #11 Skrevet 24. juni 2004 Så romantiske som vi er ble det Valentins day, 14 feb.
Sita Skrevet 9. juli 2004 #12 Skrevet 9. juli 2004 Datoen ble valgt utifra ferien, mange kommer langveis fra og vi vil jo ha dem med på feiringen, så noe mer romantisk enn det, er det ikke
Loolaa Skrevet 9. juli 2004 #13 Skrevet 9. juli 2004 Vi ønsket å ha brllup i lavsesongen, for da var det billigere per kuvert. I tillegg tenkte vi på om det var andre store ting som skulle skje: eksamen for noen, norway cup (fotballgal slekt) eller store reiser for noen. Så prøvde vi å gå utenom det, og da ble det helt i slutten av juni
søndagsengel? Skrevet 26. september 2004 #14 Skrevet 26. september 2004 Vi valgte dato etter når broren min hadde mulighet til å komme hjem fra studieopphold i utlandet. Vil jo at han skal være der på den store dagen! Vi hadde noen helger å velge mellom, han har jo flere enn en ferie i året, så vi endte på en helg i juli.
Arkana Skrevet 26. september 2004 #15 Skrevet 26. september 2004 Vi vil gifte oss den dagen vi ble sammen, som er 28. juni, og vi er enige om at vi vil ha et sommerbryllup, så det passer bra. Hadde vi blitt sammen midt på vinteren hadde vi nok valgt en ny dato i en varmere måned.
wix Skrevet 26. september 2004 #16 Skrevet 26. september 2004 Ville ha sommerbryllup, helst august (ikke juli pga da er alle på ferie), og juni er ofte dårlig her i Bergensområdet (kanskje det er overtro men). Mai kan være fin, men kan også være kald...dessuten var det litt kort tid til. Jeg ville ha minst et år på å planlegge. Nå fikk vi ikke august fordi hotellet vi ville ha ikke var ledig lenger, så da ble det 3. sept. Helt ok, det også.
Gjest MrsL Skrevet 26. september 2004 #17 Skrevet 26. september 2004 Den nærmeste lørdagen til den datoen vi ble sammen :-)
Arwen Skrevet 26. september 2004 #18 Skrevet 26. september 2004 Utfra når vi kunne med kortest mulig ventetid
*tine* Skrevet 26. september 2004 #19 Skrevet 26. september 2004 Jeg ville være sommerbrud, og da valgte vi en måned og dato hvor flest mulig hadde mulighet til å komme. Praktisk med andre ord!
Gjest Tabby Skrevet 26. september 2004 #20 Skrevet 26. september 2004 Begge har en tendens til å glemme litt viktige datoer, jeg glemte selv forlovelsesdagen vår i år, han glemmer den dagen vi ble sammen... Derfor nyttårsaften som ingen av oss kan glemme. I tillegg måtte det passe i forhold til barna som skal til sine andre foreldre. Og så feirer vi alltid nyttårsaften sammen med forloverne våre, og dette er vår nyttårsaften til å ha dem hos oss så det passet veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå