AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Hei! Jeg er assistent i en klasse på barneskole, og i morgen er første gang jeg skal være med på svømming i svømmehallen. Er det noen her inne som vet om det er meningen at jeg skal være med og svømme, eller om lærere/assistenter fortsatt ikke er med i selve vannet på slike ting? Vil helst prøve meg på svar her før jeg eventuelt må sende melding til kolleger og høre. Takk for svar! Anonymous poster hash: b6d9f...f0a
Lillemini Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Jeg var alltid med da jeg var assistent på en barneskole. Så regner med du må det ja. Er jo uansett bare å ta med svømmetøy.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 En venninne hadde assistent, og hun badet ikke. Anonymous poster hash: 6605a...a73
stinatina Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Det er ingen regel på det. Dette er noe dere må avtale på trinnet. Send de en melding med en gang og spør om du skal ta med svømmeklær. Det er litt dårlig at du ikke har fått beskjed om dette;) Hvis du skal være på land anbefaler jeg uansett at du tar med et skift. Det kan bli varmt;)
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Du skal nok ikke bade, men bør ha klær som gjør at du kan hoppe uti om nødvendig, altså feks badetøy med shorts og tskjorte utenpå.Anonymous poster hash: c010d...235 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå