Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en fyr rota i fjor sommer, men det tok slutt. Han opprettholdt kontakten med meg, ved å sende litt dirty mld og bilder. For en stund siden fikk han e kjæreste, men flørtinga og bildene fortsetter å komme! Er det noe jeg burde si til jenta, eller bare la vær?

Anonymous poster hash: fddbf...9d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt så burde du si til han at du ikke er interessert i den type kontakt med en som har dame?

Anonymous poster hash: 3907f...358
  • Liker 6
Skrevet

jeg ville sakt det..tipper hun vil sette pris på å vite hvordan typen hennes oppfører seg bak hennes rygg..

• Liker 8
Skrevet

Sagt det, men det fortsetter å komme. Dessverre så har jeg svart han noen ganger når jeg kjeder meg.

Eventuelt så burde du si til han at du ikke er interessert i den type kontakt med en som har dame?

Anonymous poster hash: 3907f...358

AnonymBruker
Skrevet

Blokkert fyren på mobilen kanskje?

Anonymous poster hash: 7a20b...28f

Skrevet

jeg ville sakt det..tipper hun vil sette pris på å vite hvordan typen hennes oppfører seg bak hennes rygg..

Jenter kan bli ganske sure på hverandre når det kommer til slikt..
Skrevet

Blokkert fyren på mobilen kanskje?

Anonymous poster hash: 7a20b...28f

Jeg kan gjøre det, men skaden har allerede skjedd. Han har allerede gjort det mot dama si. Problemet er om jeg skal fortele det, eller la hu finne det ut selv

Gjest lillelarve
Skrevet

Si i fra at du ikke ønsker slik type kontakt med en mann med kjæreste.

• Liker 1
Skrevet

Jenter kan bli ganske sure på hverandre når det kommer til slikt..

den andre jenta kan vell ikke noe for at fyren ikke klarer å opptre skikkelig når han er i et forhold...jeg hadde ikke blitt sur på jenta om hun hadde sakt ifra. viser jo bare at hun har en samvittighet

• Liker 2
Skrevet

Si i fra at du ikke ønsker slik type kontakt med en mann med kjæreste.

Det har jeg gjort, men jeg er nok ikke den eneste jenta han flørter rundt med. Så skaden er der allerede
Skrevet

den andre jenta kan vell ikke noe for at fyren ikke klarer å opptre skikkelig når han er i et forhold...jeg hadde ikke blitt sur på jenta om hun hadde sakt ifra. viser jo bare at hun har en samvittighet

Det jeg også føler, men ikkr alle tenker slik. Jeg er så redd han skal totalt flippe ut på meg hvis han finner ut at jeg er den som "sladra*
Skrevet

Hvis han ikke slutter kan du trygt si ifra til den nye kjæresten. Behold bilder og meldinger som et bevis.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville likt å vite. Jeg liker ikke sløse tid på utro hunder

• Liker 5
Gjest Blyanten
Skrevet

Jeg og en fyr rota i fjor sommer, men det tok slutt. Han opprettholdt kontakten med meg, ved å sende litt dirty mld og bilder. For en stund siden fikk han e kjæreste, men flørtinga og bildene fortsetter å komme! Er det noe jeg burde si til jenta, eller bare la vær?

Anonymous poster hash: fddbf...9d4

Hva er motivene dine for å fortelle henne det. Vil du ha ham for deg selv?

Skrevet

Hvis han ikke slutter kan du trygt si ifra til den nye kjæresten. Behold bilder og meldinger som et bevis.

Skrevet

Hva er motivene dine for å fortelle henne det. Vil du ha ham for deg selv?

Absolutt ikke! Når han kan gjøre dette mot henne så klarer han fint å gjøre det mot meg! Jeg vil ikke ødelegge for dem, men han kan ikke fortsette med sånt. Bildene er virkelog ikke uskyldige.
  • Liker 1
Skrevet

Alt har foregått via snapchat, og mld har jeg sletta fordi jeg ikke ville vite mer av han
Gjest fotballflue
Skrevet

Jeg hadde helt klart sagt ifra!

• Liker 3
Gjest Blyanten
Skrevet

Absolutt ikke! Når han kan gjøre dette mot henne så klarer han fint å gjøre det mot meg! Jeg vil ikke ødelegge for dem, men han kan ikke fortsette med sånt. Bildene er virkelog ikke uskyldige.

Han vil nok rote det til for seg selv snart nok.

Skrevet

Jeg hadde helt klart sagt ifra!

Er kjempe redd for at han skal flippe helt ut og si jeg er en løgner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...