Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gift i 6år men nå har jeg ikke lyst på sex med han. Har sexlyst til andre enn han. Men har ikke gjort noe. Hjelp!!!

Anonymous poster hash: 4f439...303

Videoannonse
Annonse
Gjest Christina146
Skrevet

Kanskje det kan hjelpe å gjøre noe nytt med mannen? Sende flørtemeldinger før dere kommer hjem f. Eks, øke forventningene?

Gjøre typiske kjæresteting, og sprite opp forholdet^^

AnonymBruker
Skrevet

Har han endret seg? Eller er det bare "sommerfuglene" som har forsvunnet?

Sex gir lyst på mer sex. Man må holde sexlivet gående og anstrenge seg noe. "Magien" man opplever som forelsket vil forsvinne, og jeg ser gang på gang at kvinner kniper sammen bena når hverdagen kommer og det ikke lenger er en romantisk komedie. Utsagn som "jeg vet ikke, er bare ikke så gira på sex" er veldig vanlige. Et sunt sexliv består av både romantisk sex med langt forspill, litt råere sex, samt enkel, quickie grisesex - få-det-ut-av-systemet knulling. Hvis sexen er altfor emosjonelt betinget, vil det ikke vare. Man må kunne ha sex selv om man er irritert for at han ikke tok oppvasken. På samme vis som at mannen må kunne lytte til deg og dine problemer selv om han er sliten etter jobb. Romslighet får forhold til å funke.

Når det er sagt, er det like mulig at det ligger på mannen din. Dersom han har lagt på seg 15 kilo må han dras på trening eller baconstripsene konfiskeres. Er han blitt en ryggradslos stakkar måhan piskes i form.

Se an hvor problemet ligger.

Anonymous poster hash: 18867...967
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner mister lysten på samme mann etter et par år. Helt naturlig, men såklart kjipt.

Anonymous poster hash: 0ff0c...5b2
Gjest doktor
Skrevet

Ok, hvordan er resten av forholdet og vekstvilkårene for gode følelser?

Gift i 6år men nå har jeg ikke lyst på sex med han. Har sexlyst til andre enn han. Men har ikke gjort noe. Hjelp!!!

Skrevet

What else is new?

Kvinner er sjeldent fornøyd uansett, for mange av dere handler livet litt for mye om det, uansett tema.

Du kan jo bare dumpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...