Gjest Leo Nardo Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Hei alle. Tråden som omhandlet hvordan menn angivelig ofte mistolker platonisk vennlighet som romantisk interesse gjorde meg nysgjerrig: Hva skal til for at du opplever noen som romantisk interessert og tror at de ønsker deg som mor til sine barn? Eller som far til sine barn om du er mann. Hadde vært morsomt å høre hva slags tanker dere har om dette og jeg kunne også tenke meg å vite hva slags signal jeg selv sender ut. Som regel er jeg veldig tydelig både verbalt og kroppslig når jeg virkelig liker noen, men har en del jenter som jeg per i dag bare har i kikkerten uten at jeg nødvendigvis er desperat nok til å gjøre noe med det før stiene våre en gang krysses.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Det er vel mest kjemi og slikt, men jeg tenker en mann er interessert når kommunikasjonen virker seksuelt/romantisk ladet. Spesielt også dersom jeg ser at en mann "sjekker meg ut", måler kroppen og ned med blikket og stirrer - den type ting som menn tror de gjor diskre, men er veldig åpenbart... Ellers komplimenter på utseendet, at han finner muligheter for at vi kan snakke sammen alene, muligheter til å ta på meg osv. Og selvsagt andre initiativ, som å be meg ut. Hvis noen bare liker deg vennskapelig kan man treffes felles, men dersom han bare vil treffes alene, er det som regel mer som motiv. Anonymous poster hash: 1cdb0...184 1
Gjest Leo Nardo Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 La oss si at en mann for eksempel har blikket til deg på lesesalen flere ganger/dager, dere har smilt til hverandre flere ganger og han hilser på deg når dere møtes i gangen. Er dette tydelig interesse eller kun en vennlig og sosial mann?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 La oss si at en mann for eksempel har blikket til deg på lesesalen flere ganger/dager, dere har smilt til hverandre flere ganger og han hilser på deg når dere møtes i gangen. Er dette tydelig interesse eller kun en vennlig og sosial mann? Interesse. Anonymous poster hash: ba51e...a79 1
Chien Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Jeg er elendig på å tolke signaler, og pleier bare å vente til noen rent verbalt uttrykker det! 3
KaDust Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Jeg tar ikke hintet om de så sier til meg: "Jeg vil ha deg som mor til mine barn". 2
Gjest Dalma Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Ettersom jeg selv ikke eier intimgrenser og sjeldent legger noe mer i handlinger enn det som er, er jeg redd jeg er fryktelig dårlig på å lese signaler sendt i min retning. Jeg føler som regel lite eller ingenting for andre mennesker og bryr meg således ikke om at jeg eventuelt sårer noen ved å gi dem falske forhåpninger. Jeg oppfanger lett signaler, men det når sjeldent inn, og aldri til et punkt hvor jeg bryr meg. 3
Gjest .-L-. Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Når jenter gjør ting for å gjøre seg tilgjengelig for meg, tenker jeg at de er interesserte. For eksempel, har en som kommer bort til meg og vil snakke hver gang vi er på samme sted. Hun følger med på hvem jeg snakker med og har kontroll på hvor jeg er Et annet eksempel kan være en på skolen som ut av alle stedene man kunne lese på skolen, valgte å sitte seg ved bordet vedsiden av meg Når alle andre lesesteder på skolen var ledig. Hun hadde sett meg sitte der tidligere på dagen , og ville at jeg skulle komme bort å snakke med henne. Ellers pleier jeg som regel ikke å tenke at en dame er alt for interessert med mindre hun tar noe initiativ. Det som har vært mest vanlig for meg er at jeg er pådriveren i starten og så begynner damen å ta iniativ etter hvert. Har opplevd at damen har vært pådriveren først noen ganger også, men ikke like ofte. Endret 20. mai 2014 av .-L-.
Petra75 Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Det begynner kanskje å gå opp et lys for meg når han haler meg opp kirkegulvet. Men jeg tror sikkert ikke på det da heller. I hvert fall når det er snakk om å bli mor til hans barn. Er han bare ute etter et nummer er jeg enklere. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 De gangene jeg har skjønt at noen har vært interessert i meg har det vært fordi det har vært ganske innlysende; de har invitert meg på date, sendt meldinger i hytt og pine og generellt bare vært veldig "på". Hadde de ikke gjort noen slike ting hadde jeg nok ikke skjønt det. Sånn ellers så har jeg jo vært veldig betatt av en fyr en stund f eks, jeg tror ikke han er interessert, innerst vet jeg vel det, men med han så kan jeg finne på å få forhåpninger om at han kan være interessert bare på bakgrunn av at han liker bilder jeg legger ut på Facebook. Det er ganske pinlig igrunn.. Anonymous poster hash: ffa5b...3ad 1
Gjest Evel Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Klar tale og klar handling. Diffus handling og skjulte hint tar jeg aldri som et tegn på interesse, selv om jeg nok kan se det tydeligere dersom det er noen som er interessert i andre. 1
Gjest Evel Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 La oss si at en mann for eksempel har blikket til deg på lesesalen flere ganger/dager, dere har smilt til hverandre flere ganger og han hilser på deg når dere møtes i gangen. Er dette tydelig interesse eller kun en vennlig og sosial mann? Dette tolker jeg kun som vennlighet. 2
Wonderbitch Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 Hvis en mann virker interessert i meg- søkende blikk, søte kommentarer, tar tilfeldigvis på meg osv. Er jeg så enkel at jeg spør han om han har lyst til å finne på noe. (Om jeg liker han også da hehe) Vet det er litt feil og kjedelig. Men hvis det er jeg som er veldig interessert i han, gjør jeg de samme tingene. Bare synes det tar så lang tid, og er jo litt utålmodig. Så orker ikke å vente og vente inntil noe skjer av seg selv. Vil helst bare få det ut av veien. Ok- vi liker hverandre, nå kan vi fortsette. Men for å komme til poenget- jeg tror det er en kombinasjon av ting. Hvis han bare ser på deg kan det være noe annet. Men om han ser, prater, tar på deg, ler av den dumme spøken din- da tror jeg det er interesse.
Gjest Steamboat Skrevet 20. mai 2014 #14 Skrevet 20. mai 2014 Ser hva som skjer når vi er på fylla sammen.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #15 Skrevet 20. mai 2014 Ganske mye... Eller jeg kan tro, men har veldig vanskelig for å virkelig tro det på en måte. Blir veldig fort usikker! Kan ha fått positive signaler og være overbevist at han er gira, men så skal det ingenting til for å rasere den troen Anonymous poster hash: c03b5...99d
Gjest BettyBoop Skrevet 20. mai 2014 #16 Skrevet 20. mai 2014 Hei alle. Tråden som omhandlet hvordan menn angivelig ofte mistolker platonisk vennlighet som romantisk interesse gjorde meg nysgjerrig: Hva skal til for at du opplever noen som romantisk interessert og tror at de ønsker deg som mor til sine barn? Eller som far til sine barn om du er mann. Hadde vært morsomt å høre hva slags tanker dere har om dette og jeg kunne også tenke meg å vite hva slags signal jeg selv sender ut. Som regel er jeg veldig tydelig både verbalt og kroppslig når jeg virkelig liker noen, men har en del jenter som jeg per i dag bare har i kikkerten uten at jeg nødvendigvis er desperat nok til å gjøre noe med det før stiene våre en gang krysses. har sluttet å tro at menn er interessert i mer enn bare pulings.. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #17 Skrevet 20. mai 2014 Skal man tolke hjerter og komplimenter og sånn som interesse? Fra en fyr som ikke har som vane å bruke slikt? Selv om det i perioder (noen dager) blir litt stillere? VRÆL Anonymous poster hash: c03b5...99d
Askmeagain89 Skrevet 20. mai 2014 #18 Skrevet 20. mai 2014 Personen må si det direkte til meg. Jeg tror aldri at noen liker meg og bruker lang tid på å forstå det. Min stakkars mann måtte si det to ganger og jeg måtte se at han var seriøs før jeg forsto det. Tok med andre ord litt tid før vi ble sammen for jeg trodde ikke på det 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #19 Skrevet 20. mai 2014 Når det er en jeg liker skikkelig godt, er jeg alltid redd for at det er jeg som nesten lager hintene i mitt eget hode. Altså at han bare er vennlig, mens jeg tror at han kanskje er interessert. Ellers tror jeg at jeg må ha det inn med teskje, og gjerne rn klubbe i tillegg. Jeg hadde sikkert ikke trodd det om noen sa rett til meg at de liker meg Anonymous poster hash: 05733...c75 1
Anglofil Skrevet 20. mai 2014 #20 Skrevet 20. mai 2014 Når de sier det rett ut. Jeg har aldri våget å tro eller håpe. Jeg trodde ikke samboeren min likte meg før han faktisk kysset meg og sa det rett ut. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå