Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt: Jeg spises opp innvendig av kriblinger i magen for en mann. Fikk sms av han i går hvor han etterlyste sms fra meg med glimt i øyet. Var på en liten blåmandagstur og jeg ser i dag at jeg har sendt 3-4 sms til han. Jeg får litt fnatt av meg selv, håper virkelig ikke at han tror jeg er ei skrulle, for det er jeg ikke!

Har så lyst å ringe han, men vil ikke at jeg skal oppfattes som masete. Hva mener dere, skal jeg vente til han tar kontakt?

Anonymous poster hash: b3adf...e7c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt: Jeg spises opp innvendig av kriblinger i magen for en mann. Fikk sms av han i går hvor han etterlyste sms fra meg med glimt i øyet. Var på en liten blåmandagstur og jeg ser i dag at jeg har sendt 3-4 sms til han. Jeg får litt fnatt av meg selv, håper virkelig ikke at han tror jeg er ei skrulle, for det er jeg ikke!

Har så lyst å ringe han, men vil ikke at jeg skal oppfattes som masete. Hva mener dere, skal jeg vente til han tar kontakt?

Jeg hadde ventet med å ta kontakt, etter å ha sendt så mange sms på fylla.

Anonymous poster hash: a76c8...3a5

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg burde nok det, men har jo så lyst til å treffe han. :-)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe! La han jakte litt, det er mitt beste tips til deg!

Anonymous poster hash: a76c8...3a5
  • Liker 1
Skrevet

Om du har så lyst til å treffe ham synes jeg du burde hoppe i det, ta en sjanse og ring han. Om han er interessert i deg skulle ikke det å få 3-4 fyllesms ha noe å si. Om det hadde gjort ham mindre interessert er han ikke noe å samle på uansett! Jeg synes det er tøft av deg å ta initiativ. ;) For å være klisjé, bedre å angre på noe du har gjort enn noe du ikke har gjort!

Skrevet

TS her.

Uff, jeg blir gal av alt dette teknologiske. Det hadde vært så mye enklere om man kun hadde telefon. Fasttelefon. Skrev heldigvis ikke noe pinlig og vi hadde en morsom dialog, men likevell så ser jeg at jeg kunne spart meg for et par av de :-)

Skrevet

Svarte han på de fyllemeldingene du sendte da?

Gjorde han det ser jeg ikke noe problem i å kontakte han :)

Svarte han ikke så ville jeg ha ventet

Skrevet

Ja, han svarte på sms. Han startet også sms dialogen. Når det kommer til innholdet i meldingene var det ikke noe sånn fyllevrøl, mere "Vi er ...", "vi beveger oss videre.." Det er ikke slik at jeg ikke kjenner mannen fra før av, vi vanker i samme kretser og har mange felles venner. Vet egentlig ikke hvorfor jeg blir så nervøs, men det handler nok om at jeg er interessert. I helgen var vi i middagsselskap sammen, hadde det rett og slett utrolig gøy. Vil jo gjerne bli jaktet på, men samtidig føler jeg meg for gammel til å spille spill. Jeg liker han og jeg blir 19 år igjen. Jeg burde jo være glad selv for det..... He he

Skrevet

Må rette litt på meg selv, ser den kunne oppfattes feil..

Ja, han svarte på sms. Han startet også sms dialogen. Når det kommer til innholdet i meldingene var det ikke noe sånn fyllevrøl, mere "Vi er ..NAVNET PÅ CAFE.", "vi beveger oss videre..TIL EN ANNEN CAFE/BAR" Det er ikke slik at jeg ikke kjenner mannen fra før av, vi vanker i samme kretser og har mange felles venner. Vet egentlig ikke hvorfor jeg blir så nervøs, men det handler nok om at jeg er interessert. I helgen var vi i middagsselskap sammen, hadde det rett og slett utrolig gøy. Vil jo gjerne bli jaktet på, men samtidig føler jeg meg for gammel til å spille spill. Jeg liker han og jeg blir 19 år igjen. Jeg burde jo være glad selv for det..... He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...