cessvl Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Hei! Jeg har vurdert lenge å kjøpe meg smilelab som jeg skal prøve ut. Jeg har litt misfarging på tennene, noe jeg helst vil ha bort før sommeren. Var hos tannlegen tidligere i dag og han sa at jeg ikke burde gjøre noe som skader emaljen min mer - da jeg har noen syreskader på tennene.. Er det noen som har kjennskap til smilelab her? eventuelt smilelab sensitive? Vil veldig gjerne vite om denne tannblekingen vil skade tennene mine.. Trenger virkelig hjelp! Endret 20. mai 2014 av cessvl
Sandie Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Jeg har også syreskader på tennene. Har brukt både vanlig SmileLab og Sensitive flere ganger uten problemer, men anbefaler å prøve Sensitive først. Den vanlige SmileLab fikk jeg isninger av. Bruker heretter bare Sensitive. Bleke-effekten blir desverre fort borte igjen, det er ihvertfall min erfaring. Endret 20. mai 2014 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Styr unna! Skjønner ikke at folk tør, for helt minimal effekt. Gå til tannlegen din evt. Anonymous poster hash: bbd6d...793 1
boooooo Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Anbefaler ikke. Prøvde, og det som skjeddet var ingenting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå