AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Nå er jeg møkka lei av å leie en bedriten kjellerleilighet i byen til skyhøy pris. Nå har det seg sånn at jeg har spart utrolig lite, men er ellers flink å betaler alltid regninger osv. Problem nr 2. Jeg er under omskollering via nav. Så jeg skal gå skole di neste fire årne, til jeg er ferdig utdannet med en bachelorgrad og godt betalt jobb. Under studietiden dekker nav 66% av den opprinnelige inntekten min som er ca 25000 utbetalt. (Det blir Ca. 16 500) Hvilke muligheter har jeg? Er mest inntressert i å kjøpe hus litt utenfor byen. Der ligger de på rundt 1.3 - 1.8 mill Jeg vet min søster og typen kjøpte hus og betalte kun renter til å begynne med før begge fikk seg jobb. Dette er noen år siden, men funker det slik enda? Jeg vet bakene har blitt veldig strenge. Da jeg sist spurte om huslån, måtte jeg enten ha kausjonist eller søke kommunen om startlån. Jeg vil tro at mine foreldre kan stå som kausjonister. Er det noe vits i å håpe på huskjøp før jeg er ferdig på skolen? Anonymous poster hash: 5a71a...62e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Det kommer an på om du er villig til å bo etter evne. Finner du ikke leiligheter under 1.3 mill? Det bør da være noen små til rundt 1 mill? Kommer til syvende og sist an på om du er smart og vil inn på boligmarkedet, eller om du vil ha ha og ha og egentlig er mer opptatt av andre ting. Det er opp til deg, bolig kan du få lån til. Anonymous poster hash: 78b77...fe1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå