AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Har bestilt en reise på mine 2 kredittkort som vil bli nedbetalt i løpet av de neste månedene. Et er på 13000 og det andre er på 20000. Er det lurest å betale ned det laveste først eller det største? I mitt hode er det lurest å betale ned et om gangen... Anonymous poster hash: 49eaf...13b
Glitnir Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Det er lurest å betale det med høyest rente først... 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 ps: ikke bruk kreditt hvis du ikke vet hvordan du skal betale tilbake hilsen x-gjeldsoffer Anonymous poster hash: cbe52...f79
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Finnes det virkeig fortsatt noen som kjøper reiser på kreditt? Og da mener jeg virkelig kreditt slik du gjør, siden du ikke kan betale alt ved første forfall før rentene begynner å løpe. At det er lurt å bruke kredittkort for å kjøpe reiser er jeg fullstendig klar over. Vi sparer alltid først til reiser, betaler med kredittkort, men betaler så hele summen før det blir renter på. Anonymous poster hash: 10a14...808
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå