Gå til innhold

Hotellrom med bad uten vegger og dør.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi skal på en hyggehelg i Barcelona og har booket et relativt dyrt hotell.

Ser nå til min store forskrekkelse at det kun er en halv glassvegg som skiller bader og soverommet?? Uten mulighet til hverken å dra for noe eller lukke døra (da det ikke er noen vegg). Det er rett og slett fritt innsyn fra senga og rett på toalettet.

Hadde det vært et enkeltrom kunne jeg til nød ha levd med det, men et dobbeltrom?

Hvem i all verden var det som syntes dette var en god ide? Finnes det mennesker som liker å se sin bedre halvdel sitte på do??

Det er det rareste. Vi får vel gå ut på gangen når den andre er på do da. Vi har vært gift i 4 år, men det er HELT uaktuelt at han skal være i det rommet når rødvinsmagen og tapasen fra kvelden før løsner ;p

Merkelig opplegg.

Anonymous poster hash: 00113...6a2

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, høres ut som hotellet jeg og vennene mine vurderte til vi så bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

Har opplevd noe lignende selv. Var gjennomsiktig glass, med en glass-skyvedør, som skilte soverommet og badet. Whyyy!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var på et hotell i Barcelona med glass mellom seng og vask. Inn til toalettet var det skyvedør. Ikke det verste, men det var verken tett eller uten fare for lydutslipp :P På et anbet hotell, i Bergen, var det vibdu inn til toalettet. Uten gardin.

På do skal man være i fred. Får faktisk litt problemer md å gå på do når det er slike "forhold".

Anonymous poster hash: e3837...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri i verden villet bo på et sånt hotell.

Ja til skikkelige vegger OG dører i hotellrom! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så pripne dere er da. Ser ikke problemet. Det er noen du er glad i og kjenner best i verden. Og det er bare snakk om en kortere periode

Anonymous poster hash: 34f28...470
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var i Wien, og på hotellet der var det gjennomsiktig skyvedør/vegg av glass til badet! Ble helt stressa hver gang jeg skulle på do eller dusje/bade siden døren var rett til gangen og ytterdøra til hotellgangen. Stuepikene var ikke så innmari flinke til å banke på og vente til de fikk svar heller, de kakket bare en gang og gikk rett inn.

Etter den gangen har jeg alltid dobbeltsjekket at badet er med vanlige vegger og ei skikkelig dør..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så pripne dere er da. Ser ikke problemet. Det er noen du er glad i og kjenner best i verden. Og det er bare snakk om en kortere periode

Anonymous poster hash: 34f28...470

Så fint for deg. Resten av oss foretrekker å drite bak dør og vegger :)

Anonymous poster hash: 4a2a1...1ac

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du bilde? Er det sånn at en kan se at folk sitter på do fra senga?

Hva heter hotellet,så kan jeg sjekke selv?

Anonymous poster hash: 57e56...b54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i London i høst, og det hotellet vi bodde på hadde blurrete glassvegg inn til badet. Var sykt ubehagelig å dusje og gå på do når det var sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blyanten

Vi var på et hotell i Thailand for et par år siden hvor det var sånn glassvegg inn til badet. Kunne ligge i senga og se på min kjære i dusjen :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var på et hotell i Barcelona med glass mellom seng og vask. Inn til toalettet var det skyvedør. Ikke det verste, men det var verken tett eller uten fare for lydutslipp :P På et anbet hotell, i Bergen, var det vibdu inn til toalettet. Uten gardin.

På do skal man være i fred. Får faktisk litt problemer md å gå på do når det er slike "forhold".

Anonymous poster hash: e3837...035

Lurer på om ikke jeg også har vært på det hotellet i Bergen.. Unødvendig at "fancy" skal komme foran privatlivets fred ;-)

Anonymous poster hash: 5569a...2c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer også på hva de som har designet disse hotellene tenker, og om gjestene har krav på pengene tilbake hvis de vil flytte? Dette er for spesielt interesserte. Nå pleier jeg bo på enerom, men har flere ganger vært borti bad med vindu uten gardiner. Da er det bare å skru av lyset og håpe det beste.

Anonymous poster hash: 7670b...161
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på et hotell i Thailand for et par år siden hvor det var sånn glassvegg inn til badet. Kunne ligge i senga og se på min kjære i dusjen :-) hehe

Jeg var på backpacking i sør korea for ett par år siden og alle motellene jeg bodde på, hadde en slik løsning xD

Men så er jo de fleste motellene i sør korea, bare "elskovs" rom for en natt eller 2 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forventer privat bad når jeg booker "private bathroom" :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forventer privat bad når jeg booker "private bathroom" :P

Det er jo privat, fordi du deler ikke badet med ukjente gjester.

Anonymous poster hash: ed6fe...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo privat, fordi du deler ikke badet med ukjente gjester.

Anonymous poster hash: ed6fe...b43

Ikke f*** om et bad uten dør er privat.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...