AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Nå har vi vært sammen fire ganger. Vi har det veldig fint, sånn egentlig. Men så kommer problemet. Jeg føler jeg er kjedelig. At jeg ikke klarer å komme på nye ting å snakke om, nye ting å gjøre, si. Jeg er redd for at jeg skal kjede ham hvis vi går sammen mer. Vi har sett film og blitt kjent. Men hva nå? Vi kan ikke lenger snakke om familie og slikt. Og når vi er med felles venner av oss selv, så føler jeg bare at alle andre overgår meg, og at jeg ikke er like sjarmerende og gøy å være med som dem! Har en sterk følelse av at jeg er introvert, men man trenger jo ikke være kjedelig for det om?! Så kjære medmennesker, hvordan skal jeg unngå å bli kjedelig?! Hilsen fortvilet, forelsket jente.... Anonymous poster hash: e359a...f4b
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Du er ikke alene om å tenke slik. Det kan være vanskelig å finne interessante tema å snakke om etter at hyggepraten på de første datene er unnagjort. Men dette blir ofte en frykt man konstruerer opp i eget hode. Så lenge han vil møte deg igjen er det jo fordi han vil det selv, og da synes han nok ikke at du er kjedelig. Bare vær deg selv Anonymous poster hash: f66d7...04f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Men dine gode venninner synes vel ikke du er kjedelig? Hvordan er du med dem? De fleste mennesker er interessante på en eller annen måte men mange mangler evnen til å kommunisere det. Er han utadvendt? Et kjennetegn på god kjemi er jo at samtalen flyter lett. Er du litt mer utadendt etter et glass vin kanskje? Du kan jo foreslo en date med andre du kjenner godt, som ikke "stjeler" oppmerksomheten, men får ut det beste i deg. Anonymous poster hash: f9777...112 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Henger meg på her... Anonymous poster hash: 5bf33...c66
kari2 Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Prøv å fokuser mer på om du liker han, og prøv å slapp mer av. Blir man stressa og nervøs så fører det ofte til høyere selvsensur, og man tør ikke si eller gjøre noe. Er dere ikke for hverandre så kommer det fram tidsnok lell, så like godt å drite i det, og være seg selv:) 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Vær deg selv! Hvis han ikke finner deg interessant når du er deg selv, så er det ikke liv laga :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå