Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

På torsdag møtte jeg en hyggelig fyr på byen. Vi danset sammen hele kvelden, og så ble jeg med han hjem. vi pratet hele kjøreturen hjem og spiste litt nattmat hjemme hos han, og det var veldig hyggelig og vi hadde god kjemi. Da vi skulle legge oss sa jeg klart ifra om at det ikke ble noe sex, og det var greit for han, og han var helt enig. Så vi bare koste og spoona. (synes kanskje det var litt rart at han ikke var interessert i sex, trodde "alle" var det.. men fikk i hvertfall intrykk at han synes jeg var tiltrekkende, så velger å tro at han bare var snill gutt) Dagen etter måtte jeg dra ganske tidlig for å rekke jobb, og på vei ut døren spurte om jeg ville ha nummeret hans. I og med at jeg likte han veldig godt ville jeg jo gjerne det, men jeg hater å evt måtte ta kontakt til noe mer selv, så sa at han kunne få mitt. Og en liten stundt etter at jeg hadde gått fikk jeg en melding hvor han ønsket meg en fin dag, og sa at nå hadde jeg nummeret hans også.

Så spørsmålet er egentlig om det er vits i å håpe på noe mer kontakt? Jeg likte han som sagt veldig godt, følte vi hadde god kjemi og mye og snakke om, samt at jeg synes det var hyggelig at han synes det var ok at det ikke ble mer enn kosing om natten. Er jo klar over at jeg kan ta kontakt selv, men synes det er litt pinlig. Dessuten er han en del eldre enn meg (jeg er 22 og han 30), og tenker kanskje at han dermed bare ser på meg som en liten jente, haha. Det er jo bare å vente og se, men vil gjerne høre hva dere tenker om saken og.

Anonymous poster hash: de620...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke det er dumt å håpe på noe mer.

Dersom stemningen var god og han neste morgen ba om nummer på eget initativ, og så sendte deg en melding etterpå, så ville jeg følt at det var ganske naturlig å sende han en melding dersom jeg hadde lyst til å se han igjen.

Du ser jo fort på responsen om han er interessert i å møtes igjen eller ikke. Kanksje han også er litt sjenert, og sendte deg sitt nummer for å slippe å ta neste steget selv?

Syns du skal prøve å legge vekk tankene om at det er pinlig, og heller ta en sjans. :)

Skrevet

Nei nei, bare kjør på! Lykke til :D

Skrevet

Hva skulle han sagt da? " nei jeg vil helst ha sex" ? Selvfølgelig sier han ikke det om han har litt antenner selv om han skulle ønske det ble litt dunking

AnonymBruker
Skrevet

ts her igjen. Hva om han bare tilbød meg nummeret sitt som en ren høflighetsfrase? Haha, er ikke så god på disse tingene, så tenker fort at gutter legger lite i slikt, og det dermed blir i overkant pushy å ta kontakt igjen..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis han ikke ville høre noe mer fra deg så hadde du aldri fått hans nummer. Om han vil høre mer fra deg for bare å få sex, eller om han synes du er sjarmerenes nok til å ville date deg over tid, det finner du kun ut ved å ta kontakt.

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt! Si takk for sist og be han ut på en drink!

Anonymous poster hash: 450bc...99d
Skrevet

''What if?'' Altså det er greit å spekulere i hvorfor han ga deg nummeret hans, men det beste er å bare hoppe ut i det. Kanskje han ikke er en sex gal mann som bare vil ha fitten din. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke ville høre noe mer fra deg så hadde du aldri fått hans nummer. Om han vil høre mer fra deg for bare å få sex, eller om han synes du er sjarmerenes nok til å ville date deg over tid, det finner du kun ut ved å ta kontakt.

Jeg traff en fyr på byen for 9 dager siden og overnattet hos han (ikke sex men masse kos / litt kyssing).

Han spurte etter nr mitt før jeg gikk, og sendte etterpå en sms om at "Her er mitt nr også"

Etterpå har jeg ikke hørt noe mer.

Fins ingen regler på sånt... Folk er ulike. Noen er bare høflige, noen er sjenert, noen ditt noen datt.

Vil man ha kontakt, ta bare kontakt! Er bare en fyr du ikke kjenner, who cares..

Noen liker deg, noen ikke, thats life.

Anonymous poster hash: 62d34...ddc

AnonymBruker
Skrevet

Gutter er sjenerte og redd for å ta initiativ også.. Send en melding så slipper du å lure og du finner fort ut om han er interessert :)

Anonymous poster hash: c6188...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...