AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #21 Skrevet 26. mai 2014 Såvidt jeg ser så er jo Tåkedis og klassisk hvit det som faktisk passer sammen? De er jo begge nøytrale farger uten rødt eller gult, de er helt rene. Det der forstod jeg ikke helt Først sa de at de to fargene passer sammen og ba meg om å sende bilde av huset og etter det sa de at de to fargene IKKE passer sammen. Foreslo heller Kontur og at huset mitt kler en mørkere farge. Det verste jeg syns var at jeg skrev hva jeg ønsket og ikke ønsket, men det ser ut som de overså det. De fargene er fine, de du anbefalte. Du vet, når man først faller for en så er det vanskelig å ta noe annet;)Anonymous poster hash: 56306...96a
2shy Skrevet 26. mai 2014 #22 Skrevet 26. mai 2014 Mørke hus tiltrekker seg enda fler. Huset vi bodde i da jeg var liten, hadde minst fire edderkopper per vindu, på de store vinduene i stua var det opp til femten på hvert. Og det var snakk om disse digre jaktedderkoppene, så de ble jo dritsvære. De stedene jeg har bodd med mye edderkopper har alltid vært hvite, aldri mørke. Edderkopper tiltrekkes av hager og ikke minst fukt.
Antoinette Skrevet 26. mai 2014 #23 Skrevet 26. mai 2014 Ta en titt på husene rundt og velg en farge som ikke nødvendigvis er lik men som harmonerer godt. Husker veldig godt et hus i nabolaget vårt som ble malt i en knallblå-blåfarge, den var nesten syreaktig og lyste opp. Det ble mye debatt og endel klaging fra naboene som mente de fikk ødelagt utsikten sin. Huset ble malt på nytt etter bare ett år i følge mamma (dette skjedde da jeg var liten).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå