Gå til innhold

IT jobb i utlandet???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest kvasil

Hei! Jobber som systemkonsulent i et større IT firma, og trives veldig dot med det! En av grunnene til at jeg tok denne jobben,er at det virker som om firmaet har mange mulighetet for jobbing i utlandet, noe som frister veldig! Men er det noen som har erfaring med slik jobbing i utlandet? Når jeg jobber via firmaet mit, vil jeg jo få mange fordeler - diettpenger, hjemreiser, dekt husleie osv. Men hvis det skulle bli sånn at jeg søker en jobb i et utenlands firma, vil jo alt dette forsvinne... Hvordan ligger lønnsnivå på? Skatter, bomuligheter osv?? Alle land er interessante!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber for et svensk IT firma i New York. Jeg jobber ikke selv med IT, men de jeg jobber med gjor det. En er amerikansk mens de to andre er svenske. Svenskene, som kommer fra kontoret vi har i Sverige, far dekket boligutgifter og tjener omtrent $32-35000,00. Amerikaneren tjener $75000,00, og det synes jeg er ganske bra. I USA sa er det jo mye bedre lonner enn i Europa, og ihvertfall Norge, sa jeg tror at det er bedre a ikke jobbe for firmaet som er i Sverige, men heller soke pa jobben utenom firmaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...