Gå til innhold

Lik farge på jakke, veske og sko -too much?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i marineblått og ender som regel med å kjøpe klær i den fargen.. I tillegg bruker jeg ofte jeans så da blir alt blått. Jeg har blå ytterjakke og blå sko jeg bruker mye. Nå fant jeg en utrolig fin veske - i blått skinn såklart, blir det too much at alt går i blått? Jeg blir ikke helt enig med meg selv.. ;)

Anonymous poster hash: 9b2ec...490

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si uten å ha sett antrekket.. Men hvis det er ulike blåtoner så kan det vel være fint? Hvis ikke kan du jo bryte det opp med en hvit topp, kanskje?

Gjest Linn35
Skrevet

Høres ut som det kan bli litt i overkant, ja ;) siden du spør, så er jeg ærlig ;) Jeg er selv glad i marineblått og bruker det mye, men jeg syns det holder å matche sko og veske...evt sko og jakke. Blir du hel-blå, blir det altfor "kjedelig", så jeg syns du skal sprite opp med litt farger. Rød eller knallrosa veske til alt det blå kan være kjempelekkert....Da har du et blikkfang med en gang, som ikke er blått ;)

Evt gå med dine blå jeans, sko og veske, men bytt jakken til beige f-eks. Trenchcoat er kjempefint :)

Vis oss vesken da? :) (har fullstendig veskedilla og er på jakt etter en ny selv!)

Skrevet

Jeg er veldig glad i marineblått og ender som regel med å kjøpe klær i den fargen.. I tillegg bruker jeg ofte jeans så da blir alt blått. Jeg har blå ytterjakke og blå sko jeg bruker mye. Nå fant jeg en utrolig fin veske - i blått skinn såklart, blir det too much at alt går i blått? Jeg blir ikke helt enig med meg selv.. ;)

Jeg ville heller matche sko og veske, evt et lite skjerf i halsen.

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Høres ut som om det blir litt i overkant, men det er jo du som skal gå med det, så om du liker det; kjør på!

AnonymBruker
Skrevet

Så sant det er ulike nyanser som passer sammen så kjør på. Helt like farger på jakke, sko og veske går også fint, dersom resten av antrekker ikke er ensfarget.

Feks svart topp, svart bukse, svart belte og knallgule sko, veske og jakke = nei. overmatchende og teit.

Men hvit topp, svart bukse, brunt skinnbelte og knallgule sko, veske og jakke = litt mer ja. (Jeg liker ikke gult :fnise: )

Jeans + rød topp, og marinefarget bomulljakke, mørkeblå skinnveske og marineblå sko? Helt topp. Denim teller på en måte ikke som blått i mine øyne. Litt det samme med semsket skinn, det går også litt i klasse for seg.

Anonymous poster hash: a3eaf...5d8
Skrevet

Er eneig med flere over her. Antrekket blir litt i overkant kjedelig når alt er i samme farge. Spesielt når det er marineblått, som i utgangspunktet er en traust farge.

AnonymBruker
Skrevet

Takk 😊 Da fikk jeg bekreftet det jeg gjerne tenkte! Men veska var så fin! Jaja! Da blir det nok en lys brun en tipper jeg! Husker hverken navn på merke eller butikk, så jeg kan ikke vise bildet (til deg over). Jeg får gå tilbake til butikke og høre om de kanskje har den i andre farger! 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...