maggiee Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Jeg er 1.75 høy og nylig startet på nybegynnerkurs i pole fitness. Utrolig morsomt, men følte meg som en giraff da de andre danserne generelt er lave. Er jeg for høy til å drive med poledansing? Noen andre høye dansere der ute?
Gjest Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Jeg skal på introkurs og fortsetter om det er stas, og jeg er 180 så håper ikke det er noe høydekrav
maggiee Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2014 godt å høre det er flere lykke til, det er sjukt gøy!
Gjest Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Har ei vennine som har stang hjemme, og i bussen sin, den i bussen passer nok for de små, for der er det 170 i takhøyde Men stanga hjemme hos hun er ganske høy så har nå prøvd meg litt meg litt alkohol innabords og er jo gøy, går vel mer på formen min!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Pole fitness passer for alle høyder. Vi som er lange er jo som regel heldige som har lange ben også. Det ser jo helt supert ut når man danser. Ikke la høyden din stoppe deg. Pole er supergøy, og ikke minst: veldig god trening. Hilse poleinstruktør på 175cm. Anonymous poster hash: e0d19...027 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå