AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Menn hører hjemme på kjøkkenet Alle hører hjemme på kjøkkenet kjøkkenet har mat Anonymous poster hash: f3cf4...bde 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 morsomt,men ikke en debatt. Anonymous poster hash: c1ab9...ed9
Gjest Offensive Pie Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Jada, jeg sjekker også 9gag. Finn på dine egne vitser. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Alle hører hjemme på kjøkkenet kjøkkenet har mat Anonymous poster hash: f3cf4...bde Er det du som har plantet disse grillene i hodet til maurene som invaderer kjøkkenet mitt? Anonymous poster hash: 84fb0...d31 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Nybegynner. Skal du trolle, så burde du ha laget en liten vegg av tekst, der de første tre linjene beskriver at kvinner hører hjemme på kjøkkenet og at alle kvinner bør lage mat, for å deretter følge opp at menn også bør kunne dette. Det er da du bondefanger de som leser kun overskrifter og kaster blikket på et innlegg for å deretter totalt ta fyr. Nå gjør du det altfor lett å se poenget ved ett øyenkast, og trollingen din faller rett i bakken. Dette kan du gjøre bedre. Jeg gir strykkarakter her, dessverre. Anonymous poster hash: 08061...c73 2
Gjest Tekola Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Men er da alle rom med mat et kjøkken? Og et kjøkken uten mat ikke et kjøkken allikevel?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 Synes det er koselig og passende når damen varter opp mannen. Liker det enkelt og greit uten altfor mye drama rundt likestilling. Men jeg mener ikke at damer som ikke liker å lage mat skal være på kjøkkenet. Heldigvis er det mange som liker å lage mat, så det finnes en for alle Anonymous poster hash: 6a28e...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå