chouette Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Er den noe god? Den ser så innbydende ut der den ligger på plassen sin i frysen på Kiwi
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Eneste måten å finne ut av hva du syns, er å bevilge deg en boks og smake.
Overmind Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Jeg syns den var alt for søt, rett og slett. For søtmonser er sikkert denne veldig god
chouette Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2014 Eneste måten å finne ut av hva du syns, er å bevilge deg en boks og smake. Du har såklart rett! og jeg fortjener det jo, sånn helt egentlig...Eller ikke. Men hvilken unnskyldning skal jeg bruke denne gangen da? 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Du kan si til alle som vil høre at "Slemme Hoppetaujenta TRUET deg til å gå i butikken for å tvangskjøpe og spise den isen!" *så får vi se om det funker?* 1
chouette Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2014 Du kan si til alle som vil høre at "Slemme Hoppetaujenta TRUET deg til å gå i butikken for å tvangskjøpe og spise den isen!" *så får vi se om det funker?* Det gjorde jeg også! Men alvorlig talt, hvorfor tvang du meg til å spise hele TO porsjoner? toppen av frekkhet! Den var forøvrig veldig god Ble ikke bringebær da, men denne 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Det var for at du skulle få en lærepenge! Har du lært at du skal gå i butikken og kjøpe is når du har lyst på?P.s. håper du liker bringebæren når du finner den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå