AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Tenkte man kunne samle opp råd her om hvordan man kan tjene litt ekstra penger i tider der det strekker litt dårlig til. Jeg feks har noe jeg har behov for å kjøpe nå, men får ikke mer penger før i juli, og har derfor ønske om å tjene litt småpenger nå. Forslag fra meg selv er: - småjobber på finn - selge skolebøker man ikke trenger lenger - barnepass Noen flere som har forslag? Anonymous poster hash: 02378...310
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Husvask/vårrengjøring evt malearbeid og hagearbeid. Lapper på lokalbutikken osv. Gå gjennom loft, bod og garasje og selg ting du ikke trenger. Rydd i klesskapet og selg sko som du aldri har brukt fordi de kniper, eller klær som har vært bomkjøp og er lite brukt. Bruk gjerne "Kjøp/salg"-grupper på facebook, her er annonseringen gratis. Anonymous poster hash: 429fd...0ee
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Husvask/vårrengjøring evt malearbeid og hagearbeid. Lapper på lokalbutikken osv. Gå gjennom loft, bod og garasje og selg ting du ikke trenger. Rydd i klesskapet og selg sko som du aldri har brukt fordi de kniper, eller klær som har vært bomkjøp og er lite brukt. Bruk gjerne "Kjøp/salg"-grupper på facebook, her er annonseringen gratis. Anonymous poster hash: 429fd...0ee Nå er det gratis å annonsere på finn-torget også Anonymous poster hash: 89ed1...f05 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Spørreundersøkelser på nett. Ikke store summene, men litt her og litt der. Anonymous poster hash: 0e664...e3f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Nå er det gratis å annonsere på finn-torget også Anonymous poster hash: 89ed1...f05 Åh, så bra!^^ Anonymous poster hash: 02378...310
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Mange kommuner trenger støttekontakter. Her kan man lett få jobb 4-8 timer i uka eller kanskje 4 timer annenhver uke. Det er ikke alle som trenger støttekontakt som trenger annet enn selskap, noen som kan følge dem på kino, bli med dem på kjøpesenter og kafe, ta dem med ut blant folk. Også får man lønn fra kommunen. Anonymous poster hash: 429fd...0ee 1
KaDust Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Hundelufting, hagestell, husvask, selge ting man ikke lenger har bruk for, barnepass, bilvask, beising av hus, beising/lakkering av veranda/terrasse, dyrepass, lage ting og selge dette. Man kan jo også skaffe seg en ringevikar-jobb. Sånn som det er der jeg jobbet som ringevikar satte jeg opp dager i uka per måned som det passet meg å jobbe, så fikk jeg vakter på noen av dagene jeg hadde satt, også ringte de når de trengte. Når de ringte kunne jeg si ja eller nei, akkurat som det passet meg. Endret 20. mai 2014 av KaDust
asterix Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Ekstravakter i helsevesenet er det alltid behov for. Da kan du jobbe så mye eller lite du ønsker, dag, kveld eller natt.
stortsettglad Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 Mystery shopping. Man får oppdrag hvor man later som man er en vanlig kunde, rapporterer opplevelsen til firmaet man mystery shopper for, og tjener penger på det. Noen ganger skal man handle varer man får beholde, og noen ganger kan det være restaurantbesøk hvor man kan ta med seg andre. 1
Neket Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Mystery shopping. Man får oppdrag hvor man later som man er en vanlig kunde, rapporterer opplevelsen til firmaet man mystery shopper for, og tjener penger på det. Noen ganger skal man handle varer man får beholde, og noen ganger kan det være restaurantbesøk hvor man kan ta med seg andre. Det har jeg fått tilbud om et par ganger, lønnen stod ikke i stil til innsatsen, og det tok et par uker før man fikk tilbake utlegg og betaling. Samle flasker?! 1
stortsettglad Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 Det har jeg fått tilbud om et par ganger, lønnen stod ikke i stil til innsatsen, og det tok et par uker før man fikk tilbake utlegg og betaling. Samle flasker?! Det varierer veldig fra oppdrag til oppdrag. Jeg har fått tilbud om 1000 kr for å late som jeg var interessert i å bytte inn bilen min i ny, f.eks. Med reise og papirarbeid ville det kanskje tatt meg totalt 1 1/2 time, jeg synes det er greit timelønn Det kan være greit å gjøre seg tilgjengelig, og bare takke ja til de oppdragene man synes det er verdt å bruke tid på. Så lenge det ikke går utover tid som ville blitt brukt til å tjene penger på annet vis, så kan det være mange oppdrag som kan være verdt det.
markon Skrevet 23. mai 2014 #13 Skrevet 23. mai 2014 Hvor henvender man seg for å få mystery shopper-oppdrag?
stortsettglad Skrevet 23. mai 2014 #14 Skrevet 23. mai 2014 Du kan sjekke ut gapbuster og seeyou i hvert fall, det var de jeg hadde flest oppdrag for. Ellers finner du sikkert flere om du googler litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå