AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Den har kanskje ikke det - men jeg føler det. Når vi er sammen prater vi såvidt lenger, vi sier de tingene vi "må", som hva vi har gjort i dag, hva vi skal og diverse andre ting. Vi har det kjempegøy sammen og finner på mye gøy, men det er ikke ofte vi faktisk har en samtale som har en betydning. Det samme gjelder når vi chatter, han virker helt likegyldig. Jeg er veeeldig sent ute med førerkortet, og sa til han i går at jeg skulle begynne med dette og klare teorien innen en måned. Jeg forventet på ein måte et svar som dette "Så bra jenta mi! Jeg er stolt over deg." men alt jeg fikk var emoji med tommel opp. Og han var ikke opptatt da. Jeg har begynt å få følelsen av at han er med meg bare for å ha noen. Har vært kjærester i mange måneder. En annen ting er at jeg sliter utrolig mye psykisk nå for tiden. Alt for mye negativt som skjer rundt meg, for mye til at jeg kan takle det på en bra måte. Noen dager må jeg bare gråte, og da vil jeg gjerne ha trøst. Når jeg sover hos han og jeg ikke får sove (pga søvnproblemer), begynner jeg ofte å tenke litt for mye så begynner jeg å gråte. Det er da jeg forventer at han skal holde rundt meg, spør om det går bra, om det er noe han kan gjøre, spør hva som er galt eller kysse meg. Hva som helst annet enn slik han gjør, bare reise seg opp, se på meg å legge seg ned igjen (og ja han er våken da). Er utrolig lei meg nå, for jeg vil ikke gjøre det slutt. Han er en fantastisk gutt, dette er hans første forhold, mens jeg har vært i ett seriøst forhold før dette. Jeg har ikke sagt til han at jeg føler det slik, aner ikke hvordan jeg skal ta det opp siden jeg ikke vil såre han... Jeg prøver jo å prate, men han derimot... Jeg vil virkelig ikke miste han, utenom dette så er han den beste gutten jeg har møtt. Han er så fantastisk på alle andre mulige måter. Er det noen som har noen tips til meg hvordan jeg håndterer denne situasjonen? Anonymous poster hash: 397c8...a26 Anonymous poster hash: 397c8...a26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå