livjohanne1980 Skrevet 20. mai 2014 #1 Del Skrevet 20. mai 2014 Hei Er det noen butikker i norge eller europa som fører plus size str 62-64 ? Jeg trenger hovedsaklig jeans/bukser i str 62-64. Zizzi stopper på str 56 så det blir for lite:( og ellos på str 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Del Skrevet 20. mai 2014 Cellbes har enkelte jeans og bukser i str 62. Anonymous poster hash: addaf...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Del Skrevet 20. mai 2014 Cellbes tenkte jeg også på. Og ellos har mye klær i trikot, samt enkelte merker og varer helt opp til størrelse 64. Om du på ellos velger Ellos Plus, deretter overdel/underel og deretter kategori som feks bluse eller bukse, så kan du sortere på "størrelse". Det ser ut som størrelsene stopper på 52, men klikk på "se flere" i størrelsesboksen til venstre, så vil du se at de ofte går langt over 60. Har sett tights osv opp til str 68. Anonymous poster hash: 53048...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Del Skrevet 20. mai 2014 Cellbes tenkte jeg også på. Og ellos har mye klær i trikot, samt enkelte merker og varer helt opp til størrelse 64. Om du på ellos velger Ellos Plus, deretter overdel/underel og deretter kategori som feks bluse eller bukse, så kan du sortere på "størrelse". Det ser ut som størrelsene stopper på 52, men klikk på "se flere" i størrelsesboksen til venstre, så vil du se at de ofte går langt over 60. Har sett tights osv opp til str 68. Anonymous poster hash: 53048...f1e Ja, se her, jeans i str 62. http://www.ellos.no/dame/underdeler/jeans/dim62_1 Anonymous poster hash: addaf...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå