shorty Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Vil bare starte med at jeg merker jeg er veldig redd for å bli såra(noe jeg vanligvis ikke er) så merker jeg liker han, siden jeg føler det sånn. Var på en partybuss her om dagen, og møtte en jeg faktisk hadde matcha med på tinder(vi avtalte ikke å møtes). Han klina faktisk med vennina mi, også fortalte hun at jeg hadde sagt at vi hadde matcha på tinder. Og etter det hadde han vært på meg hele kvelden, og vi hadde det veldig koselig. Kyssa og kosa, men han hinta ikke til noe. Han maste også en del før vi møttes, om vi kunne møtes osv.(jeg var ikke interessert da, haha) Dagen etterpå spurte han meg om jeg ville komme til han å ha en liten fest med noen av hans kompiser. Og vi kom og ble enige om at vi skulle overnatte. Så hadde vi det utrolig koselig. Kyssa og klina veldig mye, og lå og kosa hele natten. Han var også den samme dagen etterpå. En time etter vi dro, sendte han meld og sa det var utrolig koselig og spurte om det kunne gjentas. Og han spurte med en gang når det passet osv. Han sender også meldinger i ny og ne, selv om han er på jobb. Han er derimot ekstremt kjedelig å tekste med da, som er veldig uvant for min del. Føler selv at han er interessert i meg. Men pga tidligere hendelser er jeg så redd for å bli såra og bli brukt. Så til menn og kvinner: hva tror dere han er ute etter? Og har dere noen tips til å finne ut om han liker meg?
Pepperkake88 Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Prøv å finne på noe med han som ikke innebærer kosing eller sex. Gjerne over litt lenger tid.. Da ser du fort hva intensjonene hans er
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Hvis han er kjedelig å tekste med, OG har klina med venninna di?! Hmm. "Been there" og kjenner med litt igjen i det du skriver. I sats på denne typen med mindre du er ute etter en knullevenn... Vi fantaserer vel alle jenter om det i det små, men i lengden vil vi vel alle egentlig ha noe dypere? Lykke til uansett hva du satser på. Ikke la noen manipulerer deg! Anonymous poster hash: c81cc...323
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 SI ja til å treffe ham igjen, men la det bli en date der dere blir kjent og ikke bare kliner. Ta det derfra. Anonymous poster hash: 2b2fa...89e
Pepperkake88 Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 PS. Han virker som en typisk "player" etter det du har fortalt om han hittil.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Lurer seriøst på hva man kan forvente fra en tilfeldig mann som man bare har klint med i fylla,etter at han var ferdig med å kline med venninne din?Hadde ikke sjokkert meg hvis han ikke tok deg seriøst akkurat. Anonymous poster hash: 51fd1...16d 4
Gjest Heartbeat Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 Er jo bare å prøve og se. Fortsett å treffe han og ha det gøy sammen, så får du alltids se om han er interessert i noe mer eller ikke
shorty Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2014 Prøv å finne på noe med han som ikke innebærer kosing eller sex. Gjerne over litt lenger tid.. Da ser du fort hva intensjonene hans er Vi hadde ikke sex. Skrev det kanskje litt dumt. Men vi var liksom ikke sammen på den måten Drev egentlig bare å kyssa og tulla rundt egentlig.
shorty Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 20. mai 2014 Hvis han er kjedelig å tekste med, OG har klina med venninna di?! Hmm. "Been there" og kjenner med litt igjen i det du skriver. I sats på denne typen med mindre du er ute etter en knullevenn... Vi fantaserer vel alle jenter om det i det små, men i lengden vil vi vel alle egentlig ha noe dypere? Lykke til uansett hva du satser på. Ikke la noen manipulerer deg! Anonymous poster hash: c81cc...323 Vi hadde ikke hilsa på hverandre når de klina Og sånt bryr jeg meg ikke om, så lenge de ikke klina ETTER at vi snakka sammen. Han mista totalt interessen for alle andre, og det fikk jeg konstantert av henne selv. Med kjedelig teksting mener jeg mest sånn Hei, skjer? osv. Men han vil jo bli kjent med meg, siden han spør om skole, hva jeg vil gjøre videre osv.
Pepperkake88 Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 Virker som du allerede har bestemt deg for at du vil ha han da ettersom du "forsvarer" han sånn.. Da må du bare prøve og håpe på det beste 1
Apehjerne Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 Hvis han er kjedelig å tekste med, OG har klina med venninna di?! Hmm."Been there" og kjenner med litt igjen i det du skriver. I sats på denne typen med mindre du er ute etter en knullevenn... Vi fantaserer vel alle jenter om det i det små, men i lengden vil vi vel alle egentlig ha noe dypere? Lykke til uansett hva du satser på. Ikke la noen manipulerer deg! Anonymous poster hash: c81cc...323 Snakk for deg selv. Jeg har pulevenn og innerst inne så er drt nettopp det jrg er ute etter. Ikke et forhold
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 Jeg var også veldig usikker på min nåværende kjæreste. Jeg holdt igjen lenge før vi hadde sex, selvom vi kysset og koste masse hele tiden. Fant på litt ting, hadde lange samtaler hele natten hvor vi satt ute under teppe og drakk øl, flørtet og kysset. Så litt på film, sov sammen, gikk turer og bare tulla rundt. Gikk ihvertfall en måned fra vi kysset til vi hadde sex, og det er jeg veldig glad for. Rakk å utvikle seg noe fint før vi tok det skrittet, og vi har det fortsatt kjempefint, tre år etter. Jeg har alltid vært sånn at jeg fort syns folk er kjedelig etter at vi har hatt sex, og ikke gidder mer, derfor jeg ventet, fordi jeg følte det kunne bli noe bra:) Anonymous poster hash: 079a0...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå