Gå til innhold

Hva er den største forskjellen på Møteplassen og Sukker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet det er tråder om dette her fra før av, men vil gjerne høre flere erfaringer.

Opprettet profil på Møteplassen forrige uke.Har så langt fått 15 meldinger (derav noen useriøse/tvilsomme) fra alle mulige slags folk som ikke er av interesse! og 141 besøk.

Har også opprettet en Sukker-profil men der har kun 35 stk.besøkt min profil og ingen har sendt meg meldinger. (Forstår at dette har med matching-testen å gjøre, den har jeg fyllt ut). Hvor mye kan man stole på matching-tallene?Er f.eks.94 en bra match?

Jeg har ikke lagt ut bilde og fylt ut profilene så mye enda, da jeg ikke vet hvilket sted jeg skal satse på. Hvilket sted er det smartest å bli betalende medlem?

Anonymous poster hash: 739e8...583
Videoannonse
Annonse
Gjest rådyr
Skrevet

Hvilket kjønn er du?

Møteplassen har mye mer desperate brukere, iallefall i 40-50 årene. Jeg var der i en liten uke og fikk over 2000 besøk, selv uten profilbilde (hadde dog et bilde i album). Fikk massevis av meldinger. Slettet kjapt profilen igjen.

På sukker har jeg omtrent samme antall besøk, men på nesten et år;) Uten profilbilde her også, men tar heller kontakt selv (dame på 47).

AnonymBruker
Skrevet

På Møteplassen vil administratorene sensurere profilen din, uten gyldig grunnlag, hvis de ikke liker profilen din ;-).

Det skjedde meg i går. Når jeg i tillegg måtte kverulere med de og de ikke ga seg, så slettet jeg meg selv momentant! :-P

Jeg mistenker at administratorene er frustrerte brukere selv der inne :-P.

Anonymous poster hash: 53d70...880
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket kjønn er du?

Møteplassen har mye mer desperate brukere, iallefall i 40-50 årene. Jeg var der i en liten uke og fikk over 2000 besøk, selv uten profilbilde (hadde dog et bilde i album). Fikk massevis av meldinger. Slettet kjapt profilen igjen.

På sukker har jeg omtrent samme antall besøk, men på nesten et år;) Uten profilbilde her også, men tar heller kontakt selv (dame på 47).

Jeg er jente i 30-årene. På utkikk etter noe seriøst. Følte du at menn på Sukker er mer seriøse?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Om du er jente i 30 årene er helt sukker bedre for deg enn møteplassen.

Du merket sikkert at mange av meldingene på møte plassen fikk du før du hadde rukket og skrive tekst/ bildet ? De fleste der inne er veldig useriøse . Og gutta der inne er mindre attraktive enn de som er på sukker.

Hilsen en som har prøvd begge deler :)

Anonymous poster hash: e579d...9ce

Skrevet

Jeg har vært begge steder

møteplassen= desperate menn fra 40-60 år

sukker= kåte menn som vil ha seg et ONS eller elskerinne (gjerne kamuflert som noe seriøst), multidatere.

Det samme man finner på byen på en kveld.

Med noen FÅ unntak av seriøse. Legger man merke til alder menn søker så ser man at det alle som en skal ha damer helt ned i 15 år yngre og 2-3 år eldre max.

Har ikke profil på noen av de lenger, waste of time and money.

• Liker 1
Gjest rådyr
Skrevet

Jeg er jente i 30-årene. På utkikk etter noe seriøst. Følte du at menn på Sukker er mer seriøse?

ts

De virket iallefall mer useriøse på Møteplassen. Synes generelt det virker som det er mye fler useriøse nettdatere nå enn det var sist jeg var singel, 5-6 år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært begge steder

møteplassen= desperate menn fra 40-60 år

sukker= kåte menn som vil ha seg et ONS eller elskerinne (gjerne kamuflert som noe seriøst), multidatere.

Det samme man finner på byen på en kveld.

Med noen FÅ unntak av seriøse. Legger man merke til alder menn søker så ser man at det alle som en skal ha damer helt ned i 15 år yngre og 2-3 år eldre max.

Har ikke profil på noen av de lenger, waste of time and money.

Dette la jeg merke til ja...Mennene på Sukker virket mer strenge på at de bare vil ha yngre damer.

Hvorfor er det forskjell? Er det pga. menn på Sukker er penere?

På MP var det fere menn som ville date jevnaldrende og litt eldre virket det som,men som du skriver, mange over 40 som virket desperate..

Og AB over her: Ja,jeg merket stort påtrykk på MP selv uten bilde,og det eneste jeg hadde rukket å skrive i profilteksten var "Her kommer det mer etterhvert".Likevel strømmet meldingene inn.

ts

AnonymBruker
Skrevet

De virket iallefall mer useriøse på Møteplassen. Synes generelt det virker som det er mye fler useriøse nettdatere nå enn det var sist jeg var singel, 5-6 år siden.

Fant du kjæreste på Sukker eller Møteplassen ?

Skrevet (endret)

Dette la jeg merke til ja...Mennene på Sukker virket mer strenge på at de bare vil ha yngre damer.

På MP var det fere menn som ville date jevnaldrende og litt eldre virket det som,men som du skriver, mange over 40 som virket desperate..

Og AB over her: Ja,jeg merket stort påtrykk på MP selv uten bilde,og det eneste jeg hadde rukket å skrive i profilteksten var "Her kommer det mer etterhvert".Likevel strømmet meldingene inn.

ts

Nei jeg aner egentlig ikke hvorfor, de drømmer vel om trofé kone da :P

Endret av Chevelle
Gjest rådyr
Skrevet

Fant du kjæreste på Sukker eller Møteplassen ?

Nei, et annet sted som ikke eksisterer lenger, men kunne like gjerne vært på Sukker eller MP. Datet noen flotte menn fra flere datingsider. Selvsagt noe rart innimellom den gangen også, men det siler man vekk før treff.

Skal på date med en fra Sukker denne uken. Jeg er ganske sikker på at han er en fin fyr, men det trenger jo ikke klaffe likevel :)

Gjest rådyr
Skrevet

Det er ikke min erfaring. De fleste av de jeg har kontakt med/truffet har vært 2-5 år yngre enn meg.

Men går du etter (selvutnevnte) smukkaser stemmer det nok at en del av dem vil ha unge kvinner. Særlig de av dem som er litt bemidlet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...