Gjest Silje =) Skrevet 20. juni 2002 #1 Skrevet 20. juni 2002 Nå som sommer`n nærmer seg, begynner jeg faktisk å grue meg! :cry: Hvertfall til mensen. Jeg får ikke badet når jeg har mensen. Hvorfor? Fordi tampongen fylles med masse vann og blodet sildrer ut! Noen som har opplevd lignende eller har noe tips?
Gjest Silje =) Skrevet 21. juni 2002 #3 Skrevet 21. juni 2002 Jeg bruker den største! Og det er ikke fordi jeg blør for mye, men uansett hvor lite jeg blør, fylles tampongen av vann og da renner jo blodet ut!
Tusenfryd Skrevet 21. juni 2002 #4 Skrevet 21. juni 2002 Hm... det har ikke jeg erfart. Tvert om, jeg er sikker med tampong. At jeg føøøler meg usikker ja, men det har aldri skjedd meg. Nå har ikke jeg mye blødning heller da, ikke når jeg i det hele tatt vurderer å bade i hvert fall, men likevel...
Gjest Virvel Skrevet 21. juni 2002 #6 Skrevet 21. juni 2002 Bytter du rett etter at du har badet? Jeg blør ganske mye (eller, jeg gjorde det helt til jeg begynte på p-piller), men bader likevel. Må bytte tampong rett etterpå, ellers lekker jeg. Det er forøvrig viktig å skifte tampong etter bad uansett om man lekker eller ei, pga infeksjoner og sånt... Jupp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå