AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Igår fortalte jeg han at jeg ville avslutte forholdet og hvorfor. Han reagerte med å bli ganske sint... Syns jeg umiddelbart var en dritt kjerring ++++ fordi jeg gir opp det vi har hatt sammen.. Jeg tenker det er lov å reagere, så jeg gjør ikke noe mer ut av det. Så ser jeg han begynner å gå på flaksa, drikker seg full og ringer rundt... Så gikk jeg på badet, og når jeg kom ut igjen var han vekk. Prøvde å ringe han flere ganger, men han tok ikke tlf... fikk til slutt melding om at han var hos en kamerat... jeg blir litt urolig, virker som han tar det veldig tøft. Hadde tenkt til å flytte inn til mamma, men er usikker på om jeg burde gjøre det med en gang?Anonymous poster hash: 14926...358
cocoon Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Hvis han kaller deg drittkjerring og reagerer med å drikke seg full, virker det ikke helt trygt for deg å være der. Så jeg ville flyttet!
Red-Ruby Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Selvfølgelig må du dra med engang,det er jo derfor han forlot huset. Sånn at han skal slippe å se deg reise.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 quote name="cocoon" post="14483705" timestamp="1400569281"] Hvis han kaller deg drittkjerring og reagerer med å drikke seg full, virker det ikke helt trygt for deg å være der. Så jeg ville flyttet!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 Selvfølgelig må du dra med engang,det er jo derfor han forlot huset. Sånn at han skal slippe å se deg reise.. Ja du har kanskje rett... Blir bare bekymret for han. Anonymous poster hash: 14926...358
Red-Ruby Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Ja du har kanskje rett... Blir bare bekymret for han.Anonymous poster hash: 14926...358 Det skjønner jeg,men det er ikke så unormalt å reagere kraftig på brudd. Dessuten er det bedre å knuse hjerte hans en gang. Hvis du fortsatt er der når han kommer hjem,kan han få nye forhåpninger. Nå har du sagt at du skal forlate han, da bør du gjøre det . Får håpe at kompisen hans kommer til å være der for han
OppNedPåAlt Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Hadde det helt likt. Han var vekke hele dagen, når han kom hjem igjen sa jeg at jeg kunne gå og sove hos en venninne slik at han kunne være alene og bruke tid på ny plass å bo. Det nektet han meg. Da sa jeg at jeg la meg på sofaen. Fikk ikke lov til det heller. Hvis jeg la meg på sofaen kom han til å gå ut og aldri komme tilbake (han hadde knapt venner og ingen familie i den byen). Så jeg måtte spoone han i to uker før han var ute. Noe av det verste jeg har vært med på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå