Gå til innhold

Mulberry salget Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Når starter sommersalget på Mulberry i Akersgaten? Noen som vet hva utvalget er, og prisene? Lest litt på purseforum, og der skriver de at de ringer til SA i ulike butikker og får holdt av vesker til salget starter, og får de da på salgspris. Er det noe man kan gjøre i Norge? Føler butikkansatte i norske luksusbutikker er så diskriminerende, at hvis du ikke har råd til fullpris så bør du ikke kjøpe i det hele tatt.

Anonymous poster hash: bb3a2...aef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var innom og kikket for 3 uker siden så hadde de 20% avslag på en del modeller. Så en veske som var fin meeen prisen etter rabatt var på

10200. Ble ikke veske på meg gitt :P

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var innom og kikket for 3 uker siden så hadde de 20% avslag på en del modeller. Så en veske som var fin meeen prisen etter rabatt var på

10200. Ble ikke veske på meg gitt :P

Sådd om de hadde 20% på bayswater? :)

Anonymous poster hash: 63c3b...47f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte Akersgata for å høre, og 20% salget sluttet tidligere i uken. Spurte om de skulle ha sommersalg, men hun sa at de ikke skulle ha det med det første :-/

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte Akersgata for å høre, og 20% salget sluttet tidligere i uken. Spurte om de skulle ha sommersalg, men hun sa at de ikke skulle ha det med det første :-/

Åååånei :( Gleder meg til å bli fast Osloborger, da skal jeg henge på Mulberry med jevne mellomrom ;p

Skrevet

Sådd om de hadde 20% på bayswater? :)

Med mindre du har sett deg ut en versjon som kun finnes i denne sesongens kolleksjon vil du nok aldri finne Bayswater på salg.

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du har sett deg ut en versjon som kun finnes i denne sesongens kolleksjon vil du nok aldri finne Bayswater på salg.

Skulle akkurat inn her å skrive det samme hehe :) Er kun forrige sesongs kolleksjon som er på salg. En bayswater på salg er gjerne i spreke farger som gull, sølv, grønn, rosa og gul.

Anonymous poster hash: 64b47...bde

AnonymBruker
Skrevet

Skulle akkurat inn her å skrive det samme hehe :) Er kun forrige sesongs kolleksjon som er på salg. En bayswater på salg er gjerne i spreke farger som gull, sølv, grønn, rosa og gul. Anonymous poster hash: 64b47...bde

Å:-( det visste jeg ikke. Vil ha en i sjokolade-brun, så da må jeg vel belage meg på full pris :/ skal ikke mulberry sette ned prisene igjen? Syns jeg leste det i en annen tråd! Håper det, de har steget for mye i pris de siste årene....

Skrevet

Å:-( det visste jeg ikke. Vil ha en i sjokolade-brun, så da må jeg vel belage meg på full pris :/ skal ikke mulberry sette ned prisene igjen? Syns jeg leste det i en annen tråd! Håper det, de har steget for mye i pris de siste årene....

Så vidt jeg har skjønt planlegger de å lansere en egen kolleksjon som blir litt billigere, men skal ikke sette ned prisene på vesker som allerede eksisterer.
AnonymBruker
Skrevet

Alexaen var på salg i vanlig størrelse og oversized i fjor sommer og til jul i sjokolade, oak og sort, som er de absolutte mest populære fargene på den vesken som kommer igjen hver sesong.. Alexaen fører de jo enda! Så det kan hende du har flaks og finner det på Bayswater :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...