Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg er blitt lei av damer fra her til lands nå. Mange er så fryktelig høye på pæra, tenker bare på seg selv ( nei, det gjør ikke jeg ), har ingen lojalitetsfølelse av Noen slag, tror at ting bare blir laget ut av luften og er så Irrasjonelle. Bare drømmer om ei kvinne som også kan vise omsorg, ikke har noe i mot det å vise at man er glad i hverandre osv. Pene er dere, men personlighet, blæ. Er vestlandsgutt forøvrig.

Anonymous poster hash: 17f52...e81

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du han med null hår?

Anonymous poster hash: 9bf7d...5ad
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du han med null hår? Anonymous poster hash: 9bf7d...5ad

Nei, har tjukt hår :)

AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg er blitt lei av damer fra her til lands nå. Mange er så fryktelig høye på pæra, tenker bare på seg selv ( nei, det gjør ikke jeg ), har ingen lojalitetsfølelse av Noen slag, tror at ting bare blir laget ut av luften og er så Irrasjonelle. Bare drømmer om ei kvinne som også kan vise omsorg, ikke har noe i mot det å vise at man er glad i hverandre osv. Pene er dere, men personlighet, blæ. Er vestlandsgutt forøvrig.

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: e29f7...5b4

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har tjukt hår :)

Nei tror deg ikke. du skriver akkurat som han sytepaven med null hår.

AnonymBruker
Skrevet

Dessuten virker det som din personlighet er null å skryte av. Slik du omtaler kvinner er det bare tapere som gjør

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: e29f7...5b4

21 snart 22.

Nei tror deg ikke. du skriver akkurat som han sytepaven med null hår. Anonymous poster hash: 9bf7d...5ad

Jeg har i vertfall plenty med hår.

Skrevet

Det sier vel mer om deg, som kun får napp hos slike kvinner...

• Liker 2
Skrevet

Det finnes mange kvinner der ute som er glad i å vise omsorg. Du har nok bare truffet på feil typer.

Skrevet

Oi, har du tenkt tanken at det er kanskje derfor de norske kvinnene velger utenlandske menn for å slike mannfolk som deg? Vi viser omsorg, kjærlighet og en fin personlighet når vi har truffet den personen vi liker og kommer til å elske/elsker. Du har nok, dessverre, ikke møtt noen enda.

Men for all del, dersom du henter inn noen fra Thailand (eller ikke, dere skjønner hvor jeg vil fram til) så ser du kanskje at vi faktisk viser omsorg i forhold til enkelte kvinnfolk som kun vil være med deg pga penger og statsborgerskap.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemstillingen?

At du ikke har sjangs på disse jentene

eller

At jentene er feil for deg?

Anonymous poster hash: e29f7...5b4

AnonymBruker
Skrevet

Oi, har du tenkt tanken at det er kanskje derfor de norske kvinnene velger utenlandske menn for å slike mannfolk som deg? Vi viser omsorg, kjærlighet og en fin personlighet når vi har truffet den personen vi liker og kommer til å elske/elsker. Du har nok, dessverre, ikke møtt noen enda.

Men for all del, dersom du henter inn noen fra Thailand (eller ikke, dere skjønner hvor jeg vil fram til) så ser du kanskje at vi faktisk viser omsorg i forhold til enkelte kvinnfolk som kun vil være med deg pga penger og statsborgerskap.

At norske kvinner velger utenlandske menn for å slippe mannfolk som meg? Håper ikke det da men. Skal ikke til noe thailand eller russland.

Skrevet

Må si jeg er blitt lei av menn fra her til lands nå. Mange er så fryktelig høye på pæra, tenker bare på seg selv ( nei, det gjør ikke jeg ), har ingen lojalitetsfølelse av Noen slag, tror at ting bare blir laget ut av luften og er så Irrasjonelle. Bare drømmer om en mann som også kan vise omsorg, ikke har noe i mot det å vise at man er glad i hverandre osv. Pene er dere, men personlighet, blæ. Er vestlandsjente forøvrig.

• Liker 3
Skrevet (endret)

At norske kvinner velger utenlandske menn for å slippe mannfolk som meg? Håper ikke det da men. Skal ikke til noe thailand eller russland.

Uten å bli helt grillet i denne tråden når resten av KG våkner opp;

Jeg tror du må senke standarene litt når det gjelder det med personlighet. Enkelte av oss viser ikke kjærlighet så tydelig som andre, deriblant meg. Alle kvinner har sitt eget tempo når det kommer til å vise omsorg. På en annen side så blir det feil for meg egentlig å kommentere i denne tråden, min kjæreste er ikke norsk, men jeg "flyktet" ikke fra norske menn (for deg blir det jo visa versa) men jeg var på et stadie i livet hvor jeg ikke orket tanken på en norsk mann.

Det at du ikke har tenkt deg til Russland eller Thailand har ikke jeg noe med, men likevel flott at du tenker at en importkone ikke er noe for deg.

Endret av dillyduzit
Gjest tinbjo1
Skrevet

Tror du har gått etter litt feil damer jeg. Eller så er de bare ikke interessert.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Nå generaliserer du fælt. Tror også bare du ikke har funnet rette jenta enda :)

AnonymBruker
Skrevet

Uten å bli helt grillet i denne tråden når resten av KG våkner opp;

Jeg tror du må senke standarene litt når det gjelder det med personlighet. Enkelte av oss viser ikke kjærlighet så tydelig som andre, deriblant meg. Alle kvinner har sitt eget tempo når det kommer til å vise omsorg. På en annen side så blir det feil for meg egentlig å kommentere i denne tråden, min kjæreste er ikke norsk, men jeg "flyktet" ikke fra norske menn (for deg blir det jo visa versa) men jeg var på et stadie i livet hvor jeg ikke orket tanken på en norsk mann.

Det at du ikke har tenkt deg til Russland eller Thailand har ikke jeg noe med, men likevel flott at du tenker at en importkone ikke er noe for deg.

At jeg viser min frustrasjon har vel ingen ting med å finne noen utlending å gjøre. Kanskje grunnen til at menn fra dette landet finner seg utenlandske kvinner er fordi norske kvinner finner seg utenlandske menn?

AnonymBruker
Skrevet

Nå generaliserer du fælt. Tror også bare du ikke har funnet rette jenta enda :)

Håper jeg og ;)

Skrevet

Jeg skulle ønske at menn som deg heller sa "orker ikke kvinner i dette landet på forumet" og heller hold seg til andre forum..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...