AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 Sitter plutselig å ser gjennom meldingene på mobilen min fra helgen. Der ser jeg en melding og får litt flashback. Samtalen er sånn; Han: Stakk dere hjem?;-) - Ola Jeg: Mhm Han: Jaja, er vel litt sent! Jeg: Jepp Han: Skulle heller vært her du! Hehe, neida. Sov godt ;-) Jeg: Sov godt :-) Var fra en fyr jeg ga nummeret mitt til. Husker at jeg tenkte at han var så digg. Klinte med han på toalettet, og hang med store deler av kvelden. Kom plutselig på hvem han hang sammen med, og går innpå vennene til hun veninna. Der søker jeg opp fornavnet og finner han! Jeg går innpå profilen, og ser at han var lærer på vgs, her jeg bor i 2007, og at han er over 40 år gammel. (Jeg er 20) Altså... Ølbriller much? Er det flere enn meg som har gått på den smellen? Anonymous poster hash: 83e78...bc6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 Hmm, ser gjennom bildene hans nå. Han var ikke så ille da. :vetikke:Ganske kjekk faktisk! - TS Anonymous poster hash: 83e78...bc6 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Ehm, nei Anonymous poster hash: ecd71...c62
Ferny Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Hmm, ser gjennom bildene hans nå. Han var ikke så ille da. :vetikke:Ganske kjekk faktisk! - TS Anonymous poster hash: 83e78...bc6 Haha, de kan være kjekke selv om de er 40. Har ikke gått på den "smellen" selv da. Men synes ikke det gjør noe om fyren er ti år eldre enn meg, med tanke på forhold. Tjue års forskjell blir derimot litt mye tenker jeg.... 2
I Grosny Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Jeg går innpå profilen, og ser at han var lærer på vgs, her jeg bor i 2007, og at han er over 40 år gammel. (Jeg er 20) Anonymous poster hash: 83e78...bc6 Man blir gjerne litt lik de man omgås. En lærer blir litt som skolebarna sine, og det trekker alderen ned. Endret 20. mai 2014 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Å kline på toalettet er vel din største nedtur her.. Anonymous poster hash: f6e12...029 6
Pinkee Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Klart en mann over 40 kan være kjekk, så trenger ikke være ølbriller styrke +7,5 du har hatt på 2
Lady Grey Skrevet 20. mai 2014 #8 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Er selv i starten av 20-årene, og er ikke rent sjeldent at jeg finner menn på 40/slutten av 30 kjekke! Nei, ikke ha fylleangst du, det hadde ikke jeg hatt :-) Endret 20. mai 2014 av Lady Grey 1
Gjest elle82 Skrevet 20. mai 2014 #9 Skrevet 20. mai 2014 Jeg gikk på den smellen en gang! Møtte en fyr i taxi-køen da jeg skulle hjem etter en fuktig kveld, syntes han var sååå kjekk og sjarmerende og utvekslet numre. På den tiden hadde jeg ikke facebook, så fikk ikke sjekket hvordan han egentlig så ut. Husket ikke helt hvordan han så ut, men hadde et veldig godt inntrykk og gledet meg til daten vi skulle ha. Da jeg står og venter på han ved møtestedet, så ser jeg en fyr komme gående som minner meg om noen, en lite attraktiv person, og jeg bare tenker shit! Jeg ble helt satt ut for han var ikke kjekk eller sjarmerende på noen måte, tror nesten han merket hvor overrasket jeg ble..! Vi gikk på daten som planlagt, men det ble ingen oppfølger for å si det sånn. Han var en hyggelig fyr, men han hadde lange negler, grøss, og satt og pirket på voksen på bordet under middagen... Det gjorde ikke saken bedre.. 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #10 Skrevet 20. mai 2014 En 40-åring som kliner på toalettet på et utested... Vel. Classy er det jo ikke. Panisk, derimot...Anonymous poster hash: 79e9e...cc3 3
I Grosny Skrevet 20. mai 2014 #11 Skrevet 20. mai 2014 (endret) En 40-åring som kliner på toalettet på et utested... Vel. Classy er det jo ikke. Panisk, derimot...Anonymous poster hash: 79e9e...cc3 Hvorfor skal 40 -åringer være mer classy enn andre aldersgrupper? Hvorfor være classy i det hele tatt? Det er viktig å tørre å kline hvor som helst og når som helst. Slikt holder kjærligheten varm. Uansett alder. Hilsen en middelaldrende mann, som ser fram til å råkline med dama langt opp i pensjonistalder. Endret 20. mai 2014 av I Grosny 14
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #12 Skrevet 20. mai 2014 Hvorfor skal 40 -åringer være mer classy enn andre aldersgrupper? Hvorfor være classy i det hele tatt? Det er viktig å tørre å kline hvor som helst og når som helst. Slikt holder kjærligheten varm. Uansett alder. Hilsen en middelaldrende mann, som ser fram til å råkline med dama langt opp i pensjonistalder. det heter "ung og dum" ikke "middelaldrende og kline på dassen" Anonymous poster hash: f6e12...029 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #13 Skrevet 20. mai 2014 Ja på en måte, hehe. Anonymous poster hash: 3a7d8...079 1
Gjeste mann Skrevet 20. mai 2014 #14 Skrevet 20. mai 2014 Hvorfor skal 40 -åringer være mer classy enn andre aldersgrupper? Hvorfor være classy i det hele tatt? Det er viktig å tørre å kline hvor som helst og når som helst. Slikt holder kjærligheten varm. Uansett alder. Hilsen en middelaldrende mann, som ser fram til å råkline med dama langt opp i pensjonistalder. Som jeg skulle sagt det selv. 1
Ferny Skrevet 20. mai 2014 #15 Skrevet 20. mai 2014 Hvorfor skal 40 -åringer være mer classy enn andre aldersgrupper? Hvorfor være classy i det hele tatt? Det er viktig å tørre å kline hvor som helst og når som helst. Slikt holder kjærligheten varm. Uansett alder. Hilsen en middelaldrende mann, som ser fram til å råkline med dama langt opp i pensjonistalder. Med en kjæreste, ja. Men tjue år yngre jenter på doen på et utested? Det er ikke akkurat et kvalitetsstempel i mine øyne. Heller det motsatte. Men folk er forskjellige - sikkert noe som synes det er grei oppførsel. 1
I Grosny Skrevet 20. mai 2014 #16 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Med en kjæreste, ja. Men tjue år yngre jenter på doen på et utested? Det er ikke akkurat et kvalitetsstempel i mine øyne. Heller det motsatte. Men folk er forskjellige - sikkert noe som synes det er grei oppførsel. Dere tror at klining og sånt, hvor som helst, hører ungdommen til. Denne hete ungdommen. Newsflash: "The sixties is the new twenties." Man er ikke død selv om man er middelaldrende, og livet i sin deiligste form, er veldig seksuell. Jeg tror at prippenhet har mer med personlighet og kultur enn det har med alder å gjøre. Det beste er å finne kjæreste på sitt eget nivå, eller enda bedre, akkurat så mye mer grisete som du orker å leve med. Seksualitet kan gjerne være litt dirty eller skitten. Unge blir kanskje overasket av at eldre er drøyere enn dem selv, men med alderen kan det utvikles større trygghet og en mer moden(grisete) seksualitet. Endret 20. mai 2014 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #17 Skrevet 20. mai 2014 Det var jo ikke sånn at vi velta hverandre over ende eller noe, det var jo bare stille-klinings! Og når jeg tenker over det nå så var det egentlig ikke så ille. Han så ihvertfall ikke ut som en 40-åring, det skal han ha! Kanskje jeg møter på han igjen en dag! - TS Anonymous poster hash: ea0c8...914 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #18 Skrevet 23. mai 2014 Menn på 20 kan være barsnlige som en 15åring eller voksne som en 40 åring. Samme med en på 40, kan være umoden som en 20åring eller gammal og satt som en 60åring.. Av alle disse ville jeg definitivt foretrukket en med en 40årings mentalitet, uansett alder :-) at han i tillegg er kjekk og har sjarm trekker jo bare opp, drit i alder og hva alle andre skulle mene om dere to som par.. om dere blir sammen så vender folk seg til det og det vil være helt naturlig :-)Anonymous poster hash: 5c8bf...e0b
Gjest Blomsterert Skrevet 23. mai 2014 #19 Skrevet 23. mai 2014 Jeg syns at toalettklining,-og sex er jævli hrry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå