Gå til innhold

Hva er vitsen i å skrive "+1" eller gjenta de ti brukerne over nesten ordrett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest en del tråder her på forumet, og noe jeg har lagt merke til, er at mange siterer et innlegg for å skrive "+1" eller "enig", eller at de tjue første innleggene er nesten ordrett det samme innholdet. Hva er vitsen?

Ja, hvis ingen skulle skrevet noe som lignet på andres innlegg ville det vært lite trafikk her på forumet, men er det bare jeg som tenker at hvis jeg ikke har noe nytt å tilføye i en diskusjon, så kan jeg bare plusse den første som skrev det jeg er enig i?

Anonymous poster hash: 0979a...153
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel et behov for å vise at akkurat de er enig i innlegget, i stedet for å trykke "opp" på innlegget anonymt. De anonyme brukerne har vel lyst til å delta i diskusjonen

• Liker 3
Skrevet

+1 og "enig" = man er enig....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

+1 og "enig" = man er enig....

Timza, du er så klok. :hjerte:

Anonymous poster hash: 1ebae...caa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vitsen er å få folk som deg til å orke å ta seg tid til å lage en tråd om det. Hva er vitsen med det?

Anonymous poster hash: 1b8d9...c8e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi at slike som deg skal ha noe å irritere seg over.

Timza: +1 og enig!

Anonymous poster hash: 92956...211
  • Liker 5
Skrevet

Vitsen er å få folk som deg til å orke å ta seg tid til å lage en tråd om det. Hva er vitsen med det?

Anonymous poster hash: 1b8d9...c8e

+1 og ENIG ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

+1 og ENIG ;)

+1 og enig med deg også! :blomst:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk til Timza og outkast for seriøse svar. :)

Resten av dere kan i det minste respektere tråden nok til å ikke svare i den om dere mener spørsmålet er så dumt, når jeg lager en tråd fordi jeg lurer på noe.

Anonymous poster hash: 34638...d5d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk til Timza og outkast for seriøse svar. :)

Resten av dere kan i det minste respektere tråden nok til å ikke svare i den om dere mener spørsmålet er så dumt, når jeg lager en tråd fordi jeg lurer på noe.

Men tråden er jo så ufattelig dum.

+1 til deg også for å lage nattens dummeste tråd :blomst:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men tråden er jo så ufattelig dum.

+1 til deg også for å lage nattens dummeste tråd :blomst:

Hva er det som er dumt med den? Den handler ikke om statsbudsjettet eller en kompleks skandale i familien, men må alle tråder det? Jeg har laget en tråd om et diskusjonsfenomen jeg har lagt merke til og lurer på årsaken til, og hva er galt med det? Det er mange tråder jeg mener er dumme eller uinteressante også, men jeg lar i det minste temaet ligge til de som interesserer seg eller orker å komme med svar, heller enn å latterliggjøre alle problemstillinger jeg ikke liker.

• Liker 3
Skrevet

I mange settinger kan det være lurt istedenfor å skrive akkurat det samme, da kan jo ts se at flere har samme mening og evt spørre videre om det er noe mer

• Liker 4
Skrevet

I mange settinger kan det være lurt istedenfor å skrive akkurat det samme, da kan jo ts se at flere har samme mening og evt spørre videre om det er noe mer

+1

:fnise:

Neida, men sånn seriøst. Jeg tror det handler om å vise TS at det er fler som mener det samme og eventuelt dersom man ikke gidder å lage en ny post med noe en nettopp skrev (slik som nå)

• Liker 1
Gjest tinbjo1
Skrevet

Er vel folk som vil si sin mening, men som ikke gidder å skrive så mye.

Hvertfall i mitt tilfelle.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som er dumt med den? Den handler ikke om statsbudsjettet eller en kompleks skandale i familien, men må alle tråder det? Jeg har laget en tråd om et diskusjonsfenomen jeg har lagt merke til og lurer på årsaken til, og hva er galt med det? Det er mange tråder jeg mener er dumme eller uinteressante også, men jeg lar i det minste temaet ligge til de som interesserer seg eller orker å komme med svar, heller enn å latterliggjøre alle problemstillinger jeg ikke liker.

Fordi et ekstra pluss er for å vise den som skrev at en er enig med denne og vil vise det . Så enkelt at jeg ikke syns at det er grunn til å gruble over eller å lage en tråd for. Det faktum at du ikke forstår hvorfor viser meg at du må være veldig blank.

Forstår du nå?

AnonymBruker
Skrevet

For å vise at man plusser innlegget for å få kreds. Litt sånn "hallo, jeg var en av de som trykket pluss altså! Bare så du vet det. Liker du meg bedre nå?"

Anonymous poster hash: c685a...577

• Liker 3
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Altså man sier at man plusser for å skåre poeng, kred. Liker du meg bedre nå liksom???!!! +1 til brukeren over.

Endret av Idollet
Skrevet

Er vel folk som vil si sin mening, men som ikke gidder å skrive så mye.

Hvertfall i mitt tilfelle.

Samme her... :fnise:

Gidder ikke skrive så mye når en annen bruker har formulert det samme mye bedre før meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...