Snabelsnuppa Skrevet 15. juni 2004 #1 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg trenger tips om en permanent hårfarge som vil dekke alle de grå som har lurt seg inn i håret mitt ( ), samt noen gamle striper. Har prøvd forskjellige merker, men har ikke funnet noe jeg er helt fornøyd med. Noen som vet om en vidunderfarge som kan friske opp et slitent hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. juni 2004 #2 Del Skrevet 15. juni 2004 Henna. Lukter fælt og griser litt, men er helt naturlig, skader ikke håret og gir en flott farge. Kjøpes på f.eks. apotek, helsekost, body shop og innvandrerforretninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juni 2004 Det gikk da kjapt Arkana! Er ikke henna egentlig en rødlig farge, eller er det bare at merket heter det? Vil helst ha noe mørkebrunt for å slippe tydelig ettervekst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 15. juni 2004 #4 Del Skrevet 15. juni 2004 Du bør tenke deg godt om før du bruker henna, for de fleste hennatyper som er i salg inneholder metallsalter, og da kan du bare vinke farvel til videre behandling av håret med normal hårfarge. L'Oreal Excellence er den beste vanlige hårfargen jeg har vært borti, men den er ikke like bra som det resultatet jeg får hos frisøren (hos meg sitter farge dårlig, men jeg har ingen grå hår å dekke). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 15. juni 2004 #5 Del Skrevet 15. juni 2004 L'Oreal Excellence dekker mine grå hår alldeles utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. juni 2004 #6 Del Skrevet 15. juni 2004 Du bør tenke deg godt om før du bruker henna, for de fleste hennatyper som er i salg inneholder metallsalter, og da kan du bare vinke farvel til videre behandling av håret med normal hårfarge. Det stemmer jo ikke helt. Når fargen er vokst ut kan man bruke akkurat det man ønsker. Poenget er at Henna ikke skader håret, å farge håret med kjemikalier hele tiden er jo å be om å få håret ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 15. juni 2004 #7 Del Skrevet 15. juni 2004 Vel, selvsagt tenkte jeg på det allerede behandlede håret. Ei venninne av meg bruker henna fast, og har veldig sunt hår. En gang fant vi ut at vi skulle bleke røde striper i håret hennes. Det ble flammeoransje, på grunn av hennaen. Hun måtte styre ganske mye for å kamuflere mistaket; det hennafargede håret reagerte ikke på samme måte som ufarget hår eller hår farget med kjemisk farge. Hjemmefarging sliter mer på håret enn farging hos frisør, men prisforskjellen er enorm; jeg betalte akkurat ca 800 for farge og noen striper i en lysere farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. juni 2004 #8 Del Skrevet 15. juni 2004 det hennafargede håret reagerte ikke på samme måte som ufarget hår eller hår farget med kjemisk farge. Jepp, men det står heldigvis advarsler om det på Henna-pakkene og det står også det samme på pakkene med "vanlig" hårfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 16. juni 2004 #9 Del Skrevet 16. juni 2004 Henna er ikke helt ufarlig for håret. Jeg fikk ekstremt tørt hår av hennafarging, og som sagt er det umulig å farge over det hvis en skulle gå lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 16. juni 2004 #10 Del Skrevet 16. juni 2004 Henna er ikke helt ufarlig for håret. Jeg fikk ekstremt tørt hår av hennafarging' date=' og som sagt er det umulig å farge over det hvis en skulle gå lei.[/quote'] Bruk litt olivenolje i når du blander ut fargen, det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå